Sunday, May 26, 2013

Siapa pernah ada masalah gambar Picasa melekat dalam Gallery tak boleh delete?

AKU lah tu!

Punyalah berpeluh-peluh aku mencari cara macam mana nak men-delete gambar Picasa dari blog yang menempel dalam gallery aku tak boleh delete. Dah ler gambar banyak gila dari zaman tok kaduk mula blogging sampai laaaa ni punya gambar. Cubalah bayang macam mana punya berat memory phone aku ni!

Nasib baik aku tergerak nak Google permasalahan aku ini. Echeh bercakap macam masalah besar sangat. Maka aku terjumpalah satu blog ni yang sangat baik hati berkongsi cara bagaimanakah untuk membuang gambar Picasa yang memang tak boleh di-delete secara direct kat Gallery.

http://ihazaliza.blogspot.com/2013/03/tutorial-buang-gambar-blog-dalam-galeri.html?m=1

Semoga Allah murahkan rezeki tuan punya blog yang tak lokek ilmu. Amin! :)



Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

1 comment:

  1. mcm mna dlete.? bg idea pliss. dh lha bt mnyemh je dlm gallery, nk dlete bkn menssah

    ReplyDelete

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015