Monday, April 11, 2011

Missing You.



Honestly, aku dah tak pandai ber-blog. Aku dah tak pandai menyusun kata. Otak aku blur setiap kali bukak entry baru. Ada dua entry tersadai dalam draft. Nak cerita banyak benda sebenarnya. Tapi semua stuck setengah jalan. Aku rasa, aku bukan lagi seorang blogger.

Hurm.....

Dunia aku dah jauh berbeza sangat dah sekarang. Dunia emak-emak. Dunia yang hanya anaknya Putera idaman hati. Dunia yang aku rasa penat, tapi aku gembira sebab melakukannya. Setiap hari benda yang sama. Bosan yang seronok. Letih yang hebat.

(",)

Terlalu banyak sangat cerita nak diceritakan. Sangat banyak.

Oh ya. Aku berhajat nak private-kan blog aku ni. Aku perlukan kebebasan menulis dengan lebih lapang. Aku rasa, this is one of the reason kenapa aku malas nak blog sekarang. Tapi belum berapa nak confirm lagi. Maybe I should create another blog untuk aku melalak sorang-sorang?

Apa lagi nak tambah ni?

Pasal 'Besar Punya Gathering di Genting Highlands', Insya-Allah kalau tak ada aral melintang sampailah kami sekeluarga ke sana. Teringin sangat nak jumpa kawan-kawan semesta blog. Tapi aku bukan blogger lagi boleh join ke? Ini kena check balik lah dengan Jemaah Menteri. Kena pastikan status kat situ. :)

Baiklah, masa untuk mengundur diri. Chow chin cau.



Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

13 comments:

  1. ala ape neh. bukan blogger ape pulak. kalau boleh, nak sangat jumpe akak & nashriq tau! rendu akak! sayang nashriq~

    ReplyDelete
  2. rindu rindu rindu rindu..
    sekiah terima kasih <3

    ReplyDelete
  3. Aaaaaaa don't close this blog lah Aishah..~

    You tahu sepanjang you tak update, almost everyday juga I buka blog you tanpa rasa jemu. Huhu.

    Kalau you ada blog lain nanti, boleh I menyibuk baca blog tu juga?

    Yang desperate,
    HJ. <3

    ReplyDelete
  4. siapa kata aishah dah tak pandai menyusun kata..sedap je dear..teruskan menulis okay..miss u too..;)

    ReplyDelete
  5. kalo private blog jgn lupe invite kita tau. harap dpt jumpe kt genting nanti. :)

    ReplyDelete
  6. blog kena diteruskan jua.. hehe sekian

    ReplyDelete
  7. same la kite malas nk berblog kesnya blog kene serang malware..ade yg blh bukak ade yg xblh nk terjah..huhuhuh..

    er aishah kalau nk private jgn lupa invite kite ek..hehehe

    ReplyDelete
  8. Rindu banyak sangat dekat kamu...
    kalau private blog jemput saya yer...

    ~rainbowwithlove~

    ReplyDelete
  9. sekali menjadi blogger
    selamanya adalah blogger

    adamasanya mmg terpaksa menyepi
    hingga nanti rasa nak berblog tu akan dtg kembali
    susah la nak lupakan blog

    maybe aishah perlukan masa berehat
    take ur time
    tp meletak jawatan jgn sekali (:

    dtg je genting
    once u are blogger, u will be always

    ReplyDelete
  10. anda seorang blogger yang hebat dan pandai menyusun kata. percayalah aishah rahim :)

    ReplyDelete
  11. Jgn stop aishah..just take your time..;)
    Ramai yg nak membaca blog aishah ni..;)

    ReplyDelete
  12. amy pun dah lama x menulis..tiba2 rasa x mau menulis...pelik kan? adakah masih blogger? layakkah menyibuk di genting? huhuhu...

    ReplyDelete

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015