Thursday, July 12, 2012

Testimonial #6 : S & A Bersama Lecithin, Alfalfa & Herb-Lax

Terasa lama gila tak update blog. Rutin harian makin menggegar-gegar. HAHAHA. Tapi walau apa pon, aku gembira dengan kehidupan aku kini. Punya kerja hakiki yang senang, lapang dan rakan sekerja yang baik-baik belaka. Serta kerja sampingan yang makin hari makin menyeronokkan. Syukur pada Allah yang kurniakan masa gembira ini. Alhamdulillah.

Oh ya. Harini aku nak kongsi 3 testimoni dari tiga orang customer yang berbeza. Jom baca!

S consume Lecithin dan Herb-Lax

S ni antara rakan baik aku. So masa dia minta advice apa yang bagus untuk atasi masalah berat badan, aku cadangkan Lecithin dan Herb-Lax. Seminggu pertama, dia makan Herb-Lax je dulu tanpa Lecithin. Sebab plan nak detoks all toksin first. Bila dah rasa badan ringan dan mudah bangun pagi, baru dia start Lecithin. Alhamdulillah, kedua-dua produk sangat berhasil untuk beliau. Masuk bulan kedua ni, dia dah repeat order Lecithin dan tambahan ESP. Persiapan bulan puasa katanya. :)


A consume Lecithin dan Alfalfa

A baru consume Lecithin dan Alfalfa start 6 Julai 2012. Masuk hari ini baru 6 hari kan? Tapi pagi tadi dah dapat PM beliau kat FB. The message really-really make my day. Cepat betul nampak kesan Lecithin pada badan beliau. Mungkin berkat jaga pemakanan dan bersenam jugak. Insya-Allah.

Ada lagi seorang rakan sekerja pangkat adik consume Lecithin sahaja last month. Bulan ini sudah repeat order lagi sebotol Lecithin. So kami pon berbual-bual selepas 3 minggu beliau consume. 

"Saya perasan perut saya tak naik dah Kak. Saya makan banyak gila kotttt. Asyik makan tak henti-henti. Lepas makan, saya ambil Lecithin. Pastu confirm saya akan pergi membuang. Rasa mudah pulak nak membuang sekarang. Bangun pagi pon ringan je badan."

Alhamdulillah, semuanya menunjukkan hasil yang baik. Syukur sangat-sangat.

Anda nak rasakan hasil yang sama? PM lah cepat! :))

1. PM Facebook : Aishah Rahim
2. Email : shara85_jb[at]yahoo[dot]com
3. SMS/Whatsapp : 014-3580109
4. BBM : 2701848E 

P/S #1 : Setiap pembelian, anda layak menerima jadual makan & tips ekslusif yg berkaitan, konsultasi percuma berterusan (after sales service) dan anda juga layak dijemput ke group ekslusif tertutup di Facebook.

P/S #2 : These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

1 comment:

  1. Aishah, saya nak drop comment ni. Selama ni menyilentkan diri :). Kalau untuk kesuburan aishah nak suggest apa untuk saya? Saya masih berTTC lagi. Sebelum ni saya ada juga ambil ostematrix. Tak tahu sangat pasal shaklee masa tu. Saya consume lepas bersalin. Tapi bila Najla dah meninggal saya stop dulu sebab saya perasan ostematrix boleh jadi milk booster juga kot sebab susu badan jadi banyak balik. Tapi sekarang makan balik stock yang tahun lepas tu sebab saya selalu sakit belakang. Alhamdulillah, dah kurang rasa backache tu. Bila saya selalu baca entry2 aishah, rasa nak try balik tapi untuk product lain. Saya ni jenis susah nak makan pil byk2 aishah. Kalau boleh nak makan sekali seminggu je. Ada x? Hihi (Nadia)

    ReplyDelete

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015