Friday, June 22, 2012

Siapa Tak Mahu Kulit Cantik Dan Berseri?



Can you spot the different?
Klik gambar untuk nak tengok lebih BESAU!

Kedua-dua gambar tak ada edit ye. Sebab aku tak pandai nak edit-edit contrast entah apa benda tu semua. Yang aku tahu, snap gambar, combine pakai Photoscape, letak ayat-ayat sikit dan save. Itu sahaja. Dasar buta IT memang macam ini. Heh.

Gambar pertama diambil pada 15 Mac 2012. Waktu ni masih terumbang ambing tak tahu hala tuju menjaga kecantikan muka dan diri. Hanya tahu, basuh muka pakai sabun Papaya dan keluar rumah sapu bedak Johnson. Dalam gambar nampak sangat comel (refer gambar A), tapi kalau tengok live memang hancur. I can say this sebab aku yang lalui. Aku yang hadapi. 

Lama kelamaan, terasa rendah diri. Sebab orang lain sudah beranak pinak tapi masih maintain hot. Aku ni sudahlah berbadan besar (malu nak taip gemuk!), selekeh, comot dan tak cantik pulak. Cukup baik suami tak pernah komplen (atau belum komplen!), maka aku haruslah bertindak segera sebab kecantikan hak milik setiap insan. Eh, macam pernah dengar tagline tu?

So I decide untuk mencuba produk Aura Maya yang dijual oleh rakan gosip, Mishawads. Uolss yang berminat boleh dapatkan dari beliau dengan segere sementara stok masih ada. Eh, stok sentiasa ada dari beliau. Jangan takut. Just email beliau kat shazleenz@gmail.com dan order. Ikut pantang larang yang diterangkan. Insya-Allah, hasilnya memberangsangkan. Ewah bercakap macam model.

Tidak cukup itu, aku percaya yang kecantikan selalu hadir dari dalam. Bila kita sihat, badan kita bertenaga, fikiran kita positif, hati kita happy. Semua itu memainkan peranan yang besar. Maka langkah yang aku ambil ialah dengan meng-konsistenkan dan memaksimumkan pengambilan Energizing Soy Protein (ESP). Kalau sebelum ini aku minum sekali sehari, sekarang aku minum 3 kali sehari. Pagi, tengahari dan malam sebelum tidur. 

Dahlah rasa sedap. Berkhasiat pulak.

Aku memang dah jatuh cinta betul dengan ESP ni. Siapa dah minum dengan konsisten mesti perasan perubahannya. Kulit jadi cantik, lembut, gebu, anjal, sedap dipegang. Eh? Ye, sedap dipegang oleh tangan sendiri lah maksud aku. Kalau suami nak pegang pon apa salahnya khennn? :p

For the best result, amalkan jugak pengambilan Vitamin E dari Shaklee. Hamboiiii, memanglah terbaik! Kulit boleh jadi licin. Kulit yang kasar jadi hilang. Jerawat dan bekas jerawat membawa diri balik kampung. Parut semakin pudar. Wallah! Siapa yang tak mahu kan? Lagi pulak dah nak puasa, pastu nak raya ayoyoyoyo. Ceria di Hari Raya lah jawabnya! Hehehe.

Bukan setakat makan, buat masker pon boleh tau!

Hasil konsisten dengan 3 produk tadi (Aura Maya + ESP + Vitamin E), aku dapat hasil seperti gambar B (rujuk gambar pertama). Blackheads dah hilang, kulit kusam dah tak ada, liang roma yang dulu besau besau kini dah tak nampak. Hati siapalah yang tak happy kan? Of course lah mak happy nokss! Suami mak apatah lagi. Cuma dia tak cakap je. Tapi mak tahu dia happy. Ecececece. :p

So, korang berminat nak cuba ESP dan Vitamin E Shaklee ni? PM aku!


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
* This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases.


Pertanyaan lanjut?


Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

5 comments:

  1. wah, semakin hot la mama nashriq dan najjah..wajib try cume ni pas deliver...

    ReplyDelete
  2. nmpk makin putih n kurus ckit muka :)

    ReplyDelete
  3. nampak perubahan la macik... makin cun... :)

    ReplyDelete
  4. macam ni Fair n Lovely tak boley cari makan, Yana nak cuba tapi tak berani sebab Yana allergic dengan soya.akan keluar keputihan yang banyak... sob3

    ReplyDelete
  5. momoy amik set d dan esp tapi belum dapat hasilnya lagi
    kena bersabar dulu

    ReplyDelete

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015