Monday, June 25, 2012

Testimonial #5 : Kak M Bersama GLA & ESP

Hari Sabtu yang lepas telah terima repeat order dari salah seorang customer last month. Sorry, nama terpaksa dirahsiakan atas permintaan customer itu sendiri. Tapi takpelah, kita namakan beliau Kak M. Conversation adalah seperti di bawah.








Kak M ni dulu masa mula-mula beli dengan aku, dia nak baiki kulit muka dia. Kulit muka ada jeragat, jerawat dan kasar. Umur baru 30an kalau tak salah aku. Dia tanya aku, apa yang bagus untuk atasi masalah kulit dia? Kebetulan last month ada promo GLA dengan harga terbaik, so aku pon suggest GLA add on sekali ESP for the best result.

Alhamdulillah, dah nampak kesan positif hasil dari penggunaan dan pemakaian yang konsisten. Tak payahlah aku terangkan lagi kan. Korang pon boleh baca dari conversation kat atas tu.

Memang TERBAIK!

Nak baca tentang gabungan GLA & ESP? Boleh klik sini

So kepada korang yang sedang mencari persiapan nak cantik di Hari Raya. Echeh wah. Bolehlah PM aku untuk dapatkan konsultasi mengenai produk yang bersesuian. YANG PALING BEST, ada 5 HARI LAGI untuk mendapatkan PROMO VITAMIN E dengan HARGA MENARIK. 


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
* This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases.



Pertanyaan lanjut? Hubungi saya.


Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015