Tuesday, May 29, 2012

Kulit Cantik, Kesihatan Tip Top, Badan Pon Sihat Bertenaga!


Sorry sebab aku terlambat nak cerita pasal promo terbaru ni. Actually, promosi terhebat harga menarik ini tamat end of this May. Maksudnya, ada lagi 2 hari je??! Takpe. Takpe. Aku ceritalah jugak sebab omputih kata, better late than never. Orang Melayu pulak kata, biar lambat asal selamat. Eh?

Dua vitamin di atas adalah GLA Complex dan Energizing Soy Protein (ESP). ESP tu aku tak payah ceritalah pasal dalam entry sebelum ni, aku dah gebang panjang kan? So harini aku nak cerita pasal GLA Complex yang sungguh terkenal kerana khasiatnya yang super hebat. 

Ada apa dengan GLA Complex yow?
~ Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid.
~ Membantu meningkatkan kesuburan.
~ Melegakan PMS (sindrom pra-haid).
~ Membantu dalam menangani menopus.
~ Menguatkan kuku dan rambut.
~ Menjadikan kulit lebih sihat dan berseri-seri.
~ Membantu menangai ekzema.
~ Melegakan simptom akibat artritis reumatoid.
~ Mengandungi vitamin E untuk menguatkan dinding arteri.
~ Menguatkan imuniti tubuh.
~ Memperlahankan proses penuaan.
~ Mengurangkan blood-clot yang boleh menyebabkan serangan jantung.
~ Mengawal kencing manis dan darah tinggi.
~ Mengawal kolesterol.
~ Untuk fungsi saraf.
Korang boleh jenguk blog Kak Bee untuk baca testimoni. Memang best!

So? Siapa yang perlu ambil GLA Complex ni?

Sesiapa sahaja yang mahu cantik, mahu sihat, ada masalah haid tidak tetap, senggugut yang melampau-lampau, hormon tidak stabil, nak hilangkan jerawat, nak kulit cantik halus dan mulus, semua pon boleh! 

Eh? GLA pon boleh cantikkan kulit? Ye, boleh! Sebab apa? Sebab dalam GLA Complex ni ada Vitamin E. Tak payah dah nak ambil Vitamin E lain lagi. Mudah dan senang. Ye dak?

Tapi, kenapa aku promo sekali dengan ESP?

Sebab, ESP ada Protein. Protein kan makanan sel dalam badan. Bila sel dalam badan sihat, maka lebih cepat, mudah dan berkesanlah GLA Complex (atau apa sahaja vitamin lain) untuk menyerap. ESP ni memang aku suggest habis-habisan. Bukan sebab aku nak jual ke, nak untung ke. No! Tapi sebab aku sendiri dah minum dan rasai khasiatnya. Pilihan di tangan anda. Duit pon duit anda. Hehehe.

Akhir kata dari saya; Nak cantik? Nak sihat? Nak bertenaga?

Bagi korang yang ingin mendapatkan maklumat lanjut, boleh hubungi aku di;

1. PM Facebook : Aishah Rahim
2. Email : shara85_jb[at]yahoo[dot]com
3. SMS/Whatsapp : 014-3580109
4. BBM : 2701848E
 


P/S #1 : Setiap pembelian, anda layak menerima jadual makan & tips ekslusif yg berkaitan, konsultasi percuma berterusan (after sales service) dan anda juga layak dijemput ke group ekslusif tertutup di Facebook.

P/S #2 : These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

1 comment:

  1. Salam Aishah. Terima kasih atas segala perkongsian mengenai breastfeeding kat sini. Thanks sgt. Kalau Aishah tak keberatan, boleh tak email pada saya nota pengendalian EBM utk diberi pd babysitter tu? Alamat email marlizamohdmokhtar@gmail.com

    terima kasih atas segala budi baik Aishah.

    ReplyDelete

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015