Wednesday, May 23, 2012

Inginkan Kecantikan Dari Dalam?


I'm fall in love with ESP! :)

Pada mulanya, aku minum Energizing Soy Protein (ESP) sebab nak tambah susu dan memperkayakan khasiat susuibu sahaja. But then, aku terasa kelainan pada tubuh badan aku sendiri. Apa kelainannya? Meh aku list down.
  • Kulit badan terasa licin. Kalau dulu aku gesel-gesel kaki antara kaki terasa noo kasarnya. Macam pekerja buruh pon ada. Kekeke. Tapi sekarang, sungguh seronok nak gesel kaki sendiri. Err. Kenapa bunyi macam tidak senonoh je ni? Okeh, NEXTTT!
  • Tapak kakiku yang kasar berdengkang sebelum ini sudah licin yow! Yang ini, suamiku yang perasan tahu? Masa tu duduk bersila, pastu dia tanya, "Eh, mana pergi kulit kasar kat tapak kaki awak? Dah hilang?" I pon tersipu-sipu malu. Cececece.

  • Kulit muka jadi berseri, anjal dan gebu. Hoy gilalah buat entry up diri sendiri. Tapi betul okeh. Aku tak tipu. Dah ramai dah perasan dengan perubahan muka aku sendiri. Semua akan cakap muka aku berseri-seri. Sampai ada yang kata pembawakkan budak! HOY!

  • 'Aset-aset' peribadi terasa gebu dan anjal. Ini tak payah cerita panjang. Nak tahu PM aku. Muehehehe.

  • Badan yang dulunya terasa mudah penat, letih dan lesu terasa segar je setiap hari. Bab ini, aku cadangkan pengambilan bersama Ostematrix (pil Kalsium).

Fakta : Pengambilan Protin adalah sangat diperlukan bagi makanan sel-sel dalam badan kita. Sel badan yang sihat akan menjamin penyerapan vitamin-vitamin lain yang kita makan dengan lebih efektif dan optimum.

Berikut di bawah, fakta yang aku ambil dari  http://www.mamafaiz.com.

Apa yang anda akan dapat setelah minum ESP ni?
Pelajar, pekerja / individu dewasa : As energy booster (Kalau minum pagi2 tu terasa energetic dan tak rasa lapar sangat. So bonuslah for weight management)
Lelaki : Melindungi dari sebarang penyakit kronik.
Ibu mengandung : For a healthier pregnancy – well-grown fetus.
Wanita : Keanjalan kulit (Protein penting kepada mereka yang ingin kulit yang cantik dan ton warna yang sekata. Mereka yang mempunyai bekas jerawat yang berwarna hitam adalah disebabkan kekurangan protien untuk membina sel baru dan menyingkirkan sel mati yang berwarna hitam tersebut).

Bagi korang yang ingin mendapatkan maklumat lanjut, boleh hubungi aku di;

1. PM Facebook : Aishah Rahim
2. Email : shara85_jb[at]yahoo[dot]com
3. SMS/Whatsapp : 014-3580109
4. BBM : 2701848E
 


P/S #1 : Setiap pembelian, anda layak menerima jadual makan & tips ekslusif yg berkaitan, konsultasi percuma berterusan (after sales service) dan anda juga layak dijemput ke group ekslusif tertutup di Facebook.

P/S #2 : These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015