Thursday, September 13, 2012

MyAishah Little Shoppe, My New Baby.

Bismillahirahmanirahim.

Aku cintakan dunia breastfeeding. Aku cintakan SHAKLEE. Aku suka sharing tentang dua benda ini. Jadi aku fikir, why not aku buat satu page khas di Facebook untuk aku spread kasih sayang aku. Echeh wah spread lah sangat! HAHAHAHA.

Yes. Yes. Jemput 'LIKE' newborn baru aku ini.


Semoga ilmu yang dikongsi, menjadi berguna untuk kita semua.

Insya-Allah. :)


Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

2 comments:

  1. sudah like! harap berkembang bisnes tu... aminnn..rezeki anak-anak kan..^-^

    ReplyDelete
  2. congratz n all the best ye aishah. slmt maju jaya!!

    ReplyDelete

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015