Wednesday, September 5, 2012

Bersedia Nak Tambah Pendapatan & Capai Impian?

Jawapan aku : YES, I AM!

Sebelum aku join Shaklee, aku selalu terfikir, mampu ke aku nak jalankan bisnes dalam masa yang sama aku punya kerja hakiki yang perlu ke-fokus-an 200%? Bila di rumah pulak, aku punya dua anak yang perlu perhatian tidak berbelah bahagi. Kerja rumah lagi? Layanan untuk suami lagi (ehem!). Itu belum dikira lagi dengan luangan masa untuk keluarga belah aku sendiri dan suami. Semua benda perlu diambil kira. Banyak benda. Sangat banyak.

Tapi bila aku dah start, semuanya berjalan dengan flow yang cantik. Istighfar dan doa tak henti dalam hati agar tiap perjalanan dan apa sahaja yang aku buat setiap hari agar dipermudahkan. Benda jadi lagi cantik bila aku cinta dan suka dengan apa yang aku buat. Suami yang pada mulanya sukar nak menerima pon, jadi supportive dan mula beri ruang agar isterinya ini mula berkembang (kembang bisnes lah, bukan kembang badan!). 

Rezeki tidak datang bergolek. Nak rezeki? Kena usaha! 

Alhamdulillah, pendapatan aku bersama Shaklee semakin grow. Dari bonus 3 angka (first month join dapat RM215), sekarang aku dah masuk fasa 4 angka (bulan Ogos aku dapat RM1502). Kena usaha lagi dan lagi agar bonus semakin grow. Teringin nak dapat bonus Shaklee macam orang lain. Ada yang dah masuk fasa 5 angka pon. Siapa yang tak nak kan?

Insya-Allah, aku tahu impian aku yang satu ini bakal tercapai.

I dreamed and I believed! :)

Korang pon berminat nak tambah pendapatan dan capai impian? Hubungi aku! :)

1. PM Facebook : Aishah Rahim
2. Email : shara85_jb[at]yahoo[dot]com
3. SMS / Whatsapp / Viber : 014-3580109
4. BBM : 2701848E
 


Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

2 comments:

  1. Waahhh.. memang best.. tapi MLM nie dah banyak akak masuk dah.. api tak menjadi pun... bukan kemahiran laa.. :D..anyway.. tahniah... semoga terus berjaya Amiinnnn...

    ReplyDelete
  2. samala...kureng kemahiran... huhuhu

    ReplyDelete

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015