Wednesday, December 19, 2012

Kata Carian Nuffnang Hari Ini.

Pagi-pagi lagi telah buka Nuffnang sebab nak tengok hasil tuaian. Echeh. Alhamdulillah, adalah juga rezeki anak-anak. Tapi rasanya biarlah duit tu beranak pinak dulu dalam tu. Ada masa diperlukan nanti, aku cash out kaw-kaw punya. Kekekekeke.

Alang-alang dah bukak Nufnang tu, aku pon sesaje lah nak tengok keywords hot yang diorang dok cari sampai tersesat masuk blog aku ni ha. Surprise me, ada manusia yang mencari 'nurse poliklinik bio sucinas yang cantik'? What the fish! KAHKAHKAHKAH!

Hellooooooo, nurse cantik TAKDE! Aishah Rahim yang comel, ADA! (phuiii!!)


Ok itu je sebenarnya. Bye! :p



Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

7 comments:

  1. hahahaha..aduiyai...

    nieza ade anjur banner doodle ga..kalau nak join meh la.. kalau nak tempah pon boleh

    http://www.nieyxzha.com/2012/12/banner-doodles-giveaway-by-nieyxzha.html

    ReplyDelete
  2. ye aishah yg cantik ada di blog ini..hehe

    ReplyDelete
  3. kadang sangat merepek keywords yang kuar kat nuffnang ni kan..
    tapi kelakar jugak

    eh, aku pun nak check gak la

    adakah mampu buat aku gelak pagi ni. tapi selalunya keywords aku takde yang funny

    ReplyDelete
  4. Salam.
    I just blog walking. Jumpa blog awak. Nice entri.. I follow your blog tau.
    Visit mine www.safiyanur.com

    Keep it up!

    ReplyDelete

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015