Friday, December 14, 2012

Pendapatan 4 Angka? Bukan Lagi Mimpi.

Alhamdulillah, buat kesekian bulannya menerima bonus dari Shaklee. Diam tak diam, sudah 7 bulan saya dalam arena ini. Hahaha. Macam arena sukan pulak yek? Tapi betul ni. Tak sangka mampu bertahan selama ini dan anehnya tanpa rasa bosan pon. Saya cintakan apa yang saya buat kini. Saya cintakan Shaklee kerana produknya. Saya cintakan Shaklee kerana saya dapat berkenalan dengan ramai orang dan membantu apa yang termampu.

Paling penting, saya cintakan Shaklee kerana telah mengubah kehidupan saya. :)

Ye, bonus 4 angka masuk lagi dalam akaun hari ini. Dengan penuh rasa syukur, saya panjatkan pada Allah S.W.T. kerana diberikan peluang untuk saya ubah apa yang kurang sebelum ini. Niat saya cuma satu, bantu pulihkan ekonomi keluarga dan stabilkan keadaan. Supaya keperluan anak-anak terpelihara. Supaya makan pakai kami sekeluarga terjaga. Ini lumrahnya kehidupan berumahtangga, saling bantu membantu, tolong menolong.

Saya yakin, ramai lagi anda di luar sana yang ingin ambil langkah yang sama. Ingin ubah kehidupan. Ingin hidup lebih senang (walau sedikit). Ingin bantu suami, emak dan ayah. Ingin penuhkan keperluan dan keinginan anak-anak. Kalau boleh, kita nak gembirakan orang sekeliling kita. Paling penting, hati kita pon gembira bila tengok orang-orang yang kita sayang gembira. Kan?

Tapi anda takut? Tak yakin? Takut tertipu? Tak berani? 

Subhanallah, jalan sudah ada di depan mata. Tinggal anda sahaja nak pilih yang mana. Pilihan memang terletak betul-betul di tangan anda. Sama ada anda masih nak duduk di zon selesa sekarang, walau hakikatnya anda tahu tak selesa pon zon itu - atau, anda nak mula ambil langkah dan cabar diri sendiri untuk ubah kehidupan. You choose. :)

Insya-Allah saya akan bantu anda untuk mulakan langkah pertama ini. Ramai lagi yang akan bantu anda di dalam group ekslusif kami nanti. Sama-sama kita pasang impian, fokus pada apa yang ingin dicapai, berusaha sehabis baik dan seterusnya serah pada rezeki Allah.

Jangan takut jangan segan. Boleh tanya saya details di sini;

1. PM Facebook : Aishah Rahim / MyAishah Little Shoppe
2. Email : shara85_jb[at]yahoo[dot]com
3. SMS / Whatsapp / Viber : 014-3580109
4. BBM : 2701848E 


Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

3 comments:

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015