Tuesday, July 27, 2010

Model Tudung.

Hari ini telah mendapat kejutan hebat dari seorang rakan maya. Aina nama dia. Kami berkenalan kira-kira 10 tahun yang lepas melalui medium MiRC. Kalau tak salah aku, masa tu usia kami 15 tahun. Selalu lepak dalam channel yang sama. Borak-borak dan sehinggalah bertukar nombor telefon. Tak sangka, sampai sekarang masih berkawan. Walau langsung tak pernah bersua muka. :)


Kawan-kawan office memang semangat kalau aku dapat parcel. Sebab kat office ni, aku sorang je yang rajin order barang thru online. Dengan tidak menyabarnya, aku terus bukak sampul City-Link berkenaan. Dalam kepala dok fikir Bio-Selusuh yang aku order sudah sampai. Rupa-rupanya, hadiah istimewa dari Aina. :)

Kiriman 3 helai tudung ini sudah cukup buat hati aku terharu. Mana tidaknya, kami tidak pernah bersua muka. Hanya bergantung sepenuhnya pada medium canggih masa kini. Mujur ada telefon dan sms pengganti diri. Dari situ sahajalah kami bertanya khabar dan berinteraksi. Bunyi macam pelik. Tapi itulah hakikatnya.

"Terima kasih banyak-banyak Aina. Aishah tak tahu nak kata macam mana. Aishah suka sangat ketiga-tiga tudung yang Aina kirim tu. Cantik sangat. Bolehlah Aishah pakai masa dalam pantang nanti. Orang datang rumah nak melawat dah ada tudung. Heeeee."

Oleh kerana over excited yang melampau-lampau, sesi bergambar telah dijalankan tanpa rasa segan silu di meja sendiri. Orang lalu lalang langsung tidak dihiraukan. Nasib baiklah satu pejabat tahu bertapa Ribenna-nya perangai Mak Buyung ini.

Coklat gelap ialah warna kegemaran aku.
Semua barang baby pon warna coklat.
Macam kebetulan pulak. :)




Ini coklat terang sikit.
Ada sepasang baju dalam simpanan yang warna macam gini.




Saya nampak pink?
Heeee. Sangat-sangat berkenaan dengan yang ini.



Nampak tak muka dalam keadaan yang sangat tidak terurus? Heeeee. Pakai lipstick pon malas. Gosok baju pon atas bantuan suami tercinta. Nasib baik masih boleh mandi dan pakai baju dengan sendiri. Kalau tidak, boleh duduk diam-diam kat rumah. Tak payah keluar-keluar jumpa orang. :p

P/S : Hari ini genap 36 minggu. Bersamaan 9 bulan.



Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

5 comments:

  1. wah..siap jd model lg tue...hehhee...untung aisha ader kawan cmtue

    ReplyDelete
  2. wahhhh da jd duta tudung yee..

    akak da 9 bulan.. yeayy!!
    sonoknye fahrin nk dpt kwn lg!

    ReplyDelete
  3. wah2 cantik gitu... terima kasih kerana menyukainya...
    ~rainbowwithlove~

    ReplyDelete
  4. Nano : Nampak makin tembam eh? Hehehe.

    Mun : Heee. Siap jadi model tudung segala kan?

    Reen : Cuba teka Fahrin dapat kawan main bola ke, main pondok-pondok? :p

    Aina : Terima kasih atas kirimannya Aina. :)

    ReplyDelete

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015