Monday, July 19, 2010

Trimester Terakhir.

"Semakin lengkap segala persiapan, semakin tidak keruan rasanya hati. Semakin tertancap mata ini pada himpunan beg yang akan dibawa bersama, semakin galak jantung ini berdegup kencang. Semakin mata ini merenung deretan baju kecil comel di dalam bakul pakaian khas itu, semakin tidak tertahan hati ini menanti detik bertarung."

"Tuhan, kuatkan semangat hamba-Mu ini."


Memasuki trimester terakhir memang mendebarkan. Setiap saat pon asyik memikirkan saat-saat bertarung nyawa itu. Selamatkah aku nanti? Bagaimana nasib aku saat itu? Senang atau susah? Mampukah aku bertahan dengan sakit yang maha hebat?

Ah, perasaan memang pandai main peranan.

Menipu akal dan fikiran.

Hati tidak berapa tenang. Maafkan aku.



Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

9 comments:

  1. dear,
    jangan resah. doa banyak-banyak and enjoy moment2 terakhir pregnancy ni. Insya-Allah semuanya akan selamat.

    ReplyDelete
  2. jgn pk byk Aishah. harung jer. kite dulu mmg tawakal jer. pk mcm nie, klu org lain boleh, aku pn msti boleh. Insyallah. be strong oke!

    ReplyDelete
  3. InsyaAllah everything will be fine. My prayer is with you, Aishah!

    *loves*

    ReplyDelete
  4. insyaallah dpermudahkn..
    waa x sbar nk tgk muke si kecek tuh..

    ReplyDelete
  5. semoga dipermudahkan segalanya...!!!!
    insyaAllah.. :))

    ReplyDelete
  6. aishah,
    jgn pikir sgt ttg saat melahirkan..
    insyaALLAH everything will be ok..
    enjoy ur moment now coz u will miss this moment..miss sgt2..

    ReplyDelete
  7. aishah, kuatkan semangat. zikir byk² ms contraction tu. Insya'Allah awk boleh. bayangkan baby je. mesti boleh buat!

    good luck! ♥

    ReplyDelete
  8. Deena : Sama-samalah kita menghitung hari ye? :)

    Ibu Alia Kaiyisah : Terima kasih awak. Saya harap saya dapat bertenang menjelang hari-hari terakhir ni.

    Shareena : Hehehe. Kan? Saya pon kalau nak fikir positif, saya fikir macam gitu jugak.

    Hannah : Thanks dear! *Hugs*

    Reen : Kalau Reen tak sabar, akak ni apatah lagi kan? Heeeee.

    Mek Haqq : Amin! Terima kasih awak. :)

    Alynzz : Haih. Saya pon nak enjoy moment ni sangat-sangat. Saya tahu saya akan rindu.

    Wardah : Heee. Saya tengah fikir bbay ni awak. Seronok kan? Tak sabar!!

    ReplyDelete

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015