Thursday, January 2, 2014

SELAMAT DATANG 2014!

Wau weeeee. Lama gila tak update blog kot? Kerinduan tahap maksima! Tapi apakan daya, sekarang ni memang kekurangan idea terus nak update. Tak tau nak cerita apa. Banyak benda berlaku, tapi nak cerita satu-satu tu, macam taktau mana nak mula. Hihihihi. 

Anyway, selamat tinggal 2013 yang serba indah. Pahit dan tawarnya ada, tapi tak perlulah kita kenang balik kan? Lebih baik kita kenang benda yang manis-manis dan membahagiakan. Contohnya seperti;

1. Berjaya jugak dapatkan lesen memandu setelah pelbagai perkara berlaku. Paling manis, dapat beli kereta sendiri dan memandu sendiri ke sana ke mari. Mungkin benda ni nampak mudah je pada orang lain. Tapi untuk aku yang manja kedekek asyik nak harap keluarga dan suami, pastu trauma lagi lepas eksiden dulu tu, memang payah jugak nak bangun. It takes a month jugak untuk aku build up semangat dan lawan fobia.

2. Berlari dengan Shaklee dan mencapai income 5 angka. Tak sangka azam 2013 yang aku tulis dalam buku impian pada awal tahun 2013, aku ingat lagi aku tulis dalam buku tu yang aku nak income 5 angka by end of 2013. Alhamdulillah tercapai. Memang tak sangka. Syukur sangat-sangat.

Banyak lagi sebenarnya perkara indah-indah 2013. Terlalu banyak. Nak list out pon sampai dah lupa. Hihihihi. But then, bersyukur pada Allah sebab semua rasa bahagia ni Allah yang pinjamkan. Kalau Allah kata tak bahagia, dan kita pon tak usaha nak bahagia, maka tak bahagia lah jugak kan? 

Semoga 2014 membawa lebih banyak kebahagian.
Untuk aku, untuk keluarga, untuk anda semua.


Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

1 comment:

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015