Tuesday, July 15, 2014

15 RAMADAN, 4 TAHUN YANG LEPAS.

Anak bujang dah 4 tahun mengikut kalendar Islam. Tak boleh lupa saat tu punya perasaan. Masih terbayang pengalaman kedua nak pergi bersalin. Penuh dengan trauma (sebab teringatkan Nashrah) dan perasaan lain-lain - takut, tak sabar, excited dan macam-macam perasaan lagi.

Masih terbayang suasana tak boleh tidur malam waktu tu sebab mengira jarak contraction. Masih terbayang suasana kami bangun sahur, minum air milo, pastu mandi-mandi dan terus gerak ke hospital sebab contraction dah makin kerap. Masih terbayang saya duduk kat bahagian belakang kereta Kancil, suami memandu dan dengan keadaan Subuh yang gelap sejuk, tapi masa tu berpeluh sebab campuran perasaan di atas.

Banyak lagi terbayang. Semua dirakam dengan baik. Macam video recorder.

Entry 4 tahun lepas, KISAH KELAHIRAN ANAS NASHRIQ

**************************************************************************

4 tahun berlalu dengan indah. Dari seorang ibu yang stress sebab tak boleh penat, tak boleh bising, tak boleh rumah berkecah (eh ini masih sampai sekarang!), saya berubah sikit demi sikit menjadi penyabar (walau kadang-kadang tak sabar juga!). Pengalaman menjadi ibu banyak mendewasakan saya, mematangkan diri serta menjadikan saya kental. Motherhood is the best journey! Setiap hari pon kita akan belajar perkara yang baru. Anak-anak yang menjadi 'cikgu' tanpa kita sedar.

Teman Mama pergi servis kereta.
Mulut bising hanya akan diam ketika MAKAN!


Keletihan mengikut Mama pergi Shaklee dan COD barang customer.

My CHATTER BOX.

Nashriq,

Teruslah menjadi anak yang kelakar, banyak cakap, rajin, penyayang, protective, baik hati, lembut hati, romantik, rajin sembahyang dan selalu menyenangkan hati Mama dan Ayah. Mama bangga sekali ada Nashriq dalam hidup Mama. One day, if you read this, I want you to know that I LOVE YOU SO MUCH. Nashriq, kakak Nashrah dan Najah (insya-Allah ada adik-adik di masa akan datang), adalah segalanya bagi Mama. Mama sanggup buat ape sahaja untuk Nashriq dan adik-adik. I want the best for you all. That's why Mama dan Ayah nak buat yang terbaik, untuk masa depan keluarga kita yang terbaik di masa akan datang.  

Semoga terus menjadi anak soleh dunia akhirat.

Lots of LOVE,
Mama


Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015