Wednesday, September 8, 2010

Apa Yang Anda Rasa Bila Dengar Lagu Raya?

Aku rasa Nur Anis Nashrah.

Entah kenapa, perasaan rindu sungguh mendalam bila dengar lagu raya. Masih terasa rianya persiapan raya tahun lepas yang akhirnya termati di raya ke-4. Sungguh. Hanya nama itu yang ada dalam fikiran bila telinga menangkap gema lagu raya.

"Mama, Ayah and Nashriq loves you so much Nashrah"

Untuk anda semua;

Selamat Hari Raya.

Maaf Zahir dan Batin.


P/S : Masih belum sempat draft entry khas tentang kelahiran Nashriq. Nanti-nanti okeh. Aku tengah copping dengan life baru aku ni. Serius punya collapse!

P/S Lagi : Aku baru keluar wad. Due to Anemia dengan bacaan HB 7.7. Merasalah aku duduk wad 2 hari rindu-rinduan anak yang jauh di mata. Cheh. Nasib baik tak kena masuk darah okeh.

P/S Lagi dan Lagi : Berat terkini Nashriq ialah 3.5 kg. Good boy, Nachik! :)



Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

5 comments:

  1. bila dengar lagu raya, teringat arwah abah saya.. sayu je huu..

    salam aidilfitri untuk Aishah sekeluarga :-)

    ReplyDelete
  2. salam lebaran Aisyah & family tecit =)

    awal2 dpt bb biaselah Aisyah. mmg x menang tangan. semuanya mcm blurrr aje hihi..

    ade free update k ttg kelahiran Nashriq! tepek gambo sekali =B

    ReplyDelete
  3. wahhh cepat dia da 3.5 eh? berkat susu ibu amin amin!!

    selamat hari raye kak aishah & keluarga:P

    0-0 la eh?

    ReplyDelete
  4. mira nak kongsi cerita hidup mira dalam novel mira.jom bace novel mira nak??

    ReplyDelete
  5. Aneen : Saya pon teringat kat Arwah Abah saya. Tapi Nashrah ada khas sebab dia pergi on last Raya. Heeee. Anyway, Selamat Hari Raya Aneen & family. :)

    Sharena : Selamat Hari Raya jugak Sharena. Ada time nanti, saya update okeh?

    Reen : Selamat Hari Raya Reen. 0-0 okeh?

    Mira : Terima kasih. :)

    ReplyDelete

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015