Tuesday, November 30, 2010

Could Not Detect A Feed For This URL.

Korang pernah tak terjumpa benda alah ni?



Dalam blog list aku, ada 2-3 blog yang sebegini rupa. Susah weh nak tengok update dari blog diorang. Aku ingat diorang tak update. Tapi sebenarnyaaa, diorang update yoooo.

Apa yang aku perasan, masalah di atas terjadi pada blog yang private (maafkan aku kalau salah fakta). Tapi, memang 2-3 blog yang aku tak dapat tengok update tu semua ber-private. Memang begitu ke? Kalau kita private, orang lain tak dapat tengok entri terbaru kita?

Puas aku google. Terjumpalah ini;


Kredit kepada Solahuddeen. Terima kasih.


Caranya mudah sahaja. Korang ubah / tambah URL blog yang menghadapi masalah tadi dengan beberapa perkataan ini;

http://blogyangmasalah.blogspot.com/atom.xml

atau,

http://blogyangmasalah.blogspot.com/feeds/posts/default

Aku dah cuba. Tapi berhasil kat satu blog sahajaaa. Tak taulah kenapa. Lagi 3 blog masih takleh nampak update terbaru mereka. Why?? Why??

Anda anda jalan penyelesaiannya? Kongsikan bersama saya.

Cheh wah!! :p



Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

9 comments:

  1. masalah aishah sama mcm nurul. kalau rakan bloggers yg private blog mereka mmg tak tahu mereka dah update so terpaksa check selalu

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. tolong... tolong.. tolong... hihi

    tq macik.. :P

    ReplyDelete
  4. tolong... tolong.. tolong... hihi

    tq macik.. :P

    ReplyDelete
  5. salam.
    saje blogwalking.
    feel free to visit my blogshop. kedaicikzati.blogspot.com
    btw. thanks ya.. :)

    ReplyDelete
  6. eh sy pn ada jgk 2-3blog gini...biar je la..haha...ada kot diaorg setting apa2...rasanye la.. :)

    ReplyDelete
  7. thanks for the post,

    it does help ! :)

    ReplyDelete
  8. masalah sama sedang aku hadapi..http://juslyh.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Sangat membantu, terima kasih tuan blog..:)

    ReplyDelete

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015