Thursday, November 4, 2010

Currently Mood.

MARAH!

BENCI!

BOSAN!

DENDAM!

MENYAMPAH!

GELI!



Sebab??


ENGKAU BERLAGAK!

ENGKAU SUKA MENUNJUK!


Aku paling tak suka orang yang berlagak dan orang yang suka menunjuk okeh. Memang pantang aku. Aku tak suka. Aku tak suka. Aku benci kau, tak kiralah siapa pon diri kau!

^%$*&^%$#^*%$$#&*(())&^&%$#



Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

6 comments:

  1. reen pon tengah saket hati neh..

    setan pon sedap cucuk

    ReplyDelete
  2. bawak bersabar ye... harap jumpa ketenangan kembali. abaikan je sapa yg blagak2 tu :)

    ReplyDelete
  3. ini betul2 marah...semerah darah entry aisha

    ReplyDelete
  4. rilek jgn marah2 nanti susu kurang
    kata orangla kan

    ReplyDelete
  5. banyak bersabar yer...orang kate marah tuh datang dari syaitan, so berusaha abaikan sahaja

    ReplyDelete

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015