Saturday, June 2, 2018

Hello 2018.

Well I know, it's already bulan Jun dalam tahun 2018. Pastu aku baru nak wish "Hello 2018" sebab takde langsung entry tahun 2017 dan 2018. Sungguhlah berhabuk bersawang blog ni. Rindu sangat nak menulis kat sini. Tarikh last post 1 November 2016 - Cinta Hati Naurah. Budak tu pon dah 2 tahun dah kelmarin. Punyalah mengabaikan blog ni sampai tak jenguk-jenguk.

What's going on in my life?

Ya, aku masih Aishah Rahim yang sama. Belum bertukar jadi Fazura, Neelofa, MiraFilzah atau Uqasha Senrose you name it. Ya, masih buat bisnes Shaklee, masih beranak tiga belum tambah, masih sibuk menguruskan bisnes, rumah dan anak-anak. 

What else.. Lebih banyak membawang kat Facebook hihihi..

Honestly rindu sangat kat blog ni sebab kat sinilah tempat pertama aku mengasah (kah!) bakat menulis sejak dari tahun 2007. Hoii lama gila dah umur blog ni 11 tahun kot? Dah macam darjah 5 sekolah rendah tahun depan nak pi amik UPSR dah..

Waktu aku tengah menulis ni (well actually menaip) jam 7.30 pagi, 17 Ramadan. Kat luar hujan lebat since Subuh tadi. Tenang je rasa lagi pulak anak-anak semua masih tidur. Aku pulak since bangun 3.30 pagi tadi tak kuasa nak tidur balik sebab banyak kerja nak kena siapkan.

Apa lagi update?

Hmm, Nashriq dah masuk darjah dua. Najah pulak dah darjah satu. Naurah baru masuk 2 tahun kelmarin 31 Mei haritu. Dah makin besar dah anak-anak kalau nak throwback balik zaman diorang kecik-kecik memang bukak blog ni baca all the journey :)

I wish that I have banyak masa dan kerajinan untuk update blog ni setiap hari macam dulu. 

Okay, dah dengar lagu Ultraman dari ruang tamu atas. Maksudnya seseorang dah bangun dan dah buka TV and aku tahu siapa. Tak lain tak bukan Nashriq. Dari dia kecik membawak dah umur 8 tahun hidup aku dihantui patung Ultraman dan lagu Ultraman hahahaha my boy..

Aku stop dulu. Nanti aku update lagi okay? 


Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015