Monday, June 4, 2018

Promosi Collagen Powder & YOUTH Skincare Sempena Hari Raya.

Bulan ni Shaklee bagi banyak gila promosi. Tapi untuk entry kali ini, saya nak share dua benda yang wajibul ghunah semua lelaki dan perempuan yang inginkan kulit sihat, cantik, bersih, bebas masalah di pagi Hari Raya nan mulia. Barulah Festive Glow gitchu!

GET YOUR FESTIVE GLOW WITH COLLAGEN & YOUTH



Nak dapatkan kulit yang sihat, cantik, bersih, cerah, bebas masalah (jerawat, jeragat, kedutan, kering atau berminyak, pori-pori besar, whitehead blackhead), kita perlukan produk dari luar dan dalaman supaya dapat hasil yang lebih optimum dan umph!

Tapi, jangan cuba-cuba nak ambil sebarangan produk yang menjanjikan pakai harini esok dah cantik putih gebu licin melepak... Ohh, bahaya okay produk yang beri kesan yang pantas ni. Dah banyak dah berita yang kita tengok kulit muka melepuh teruk sebab salah ambil produk.

The best is, carilah produk luaran dan dalaman yang ada clinical tested, yang memang dijamin selamat, semulajadi dan takdak barang terlarang kat dalam dia. Sebab apa? Sebab kita taknak cantik sekejap je lepas tu muka breakout yang maha teruk.

Untuk anda yang inginkan kulit sihat dan cantik, dalam masa yang sama nak pakai yang semulajadi dan selamat boleh teruskan baca. Untuk yang nak kesan cepat esok dah cantik silakan tekan X hahaha taklah saya gurau je.. Moh ler baca sekali sampai habis..

Mula-mula saya nak cerita pasal Collagen Powder dulu.

Apa yang best tentang Collagen Powder Shaklee ni.

Kebaikan Collagen Powder Shaklee 

1. Anti-Penuaan – mengurangkan kedutan, mengurangkan liang roma
2. Melembap – melembapkan kulit dan mengurangkan kekeringan kulit
3. Mencerah – mengurangkan pigmentasi jeragat
4. Mengembalikan keanjalan kulit
5. Meningkatkan pergerakan
6. Menyubur
7. Menegangkan payudara dan punggung 




Apa yang menarik lagi tentang Shaklee Collagen Powder, ada kajian klinikal sekali. Berdasarkan kajian klinikal, 71% orang merasa tekstur kulit bertambah baik selepas menggunakan Shaklee Collagen Powder selama 8 minggu berterusan (maksudnya dalam 3-4 kotak).

1. Melembabkan kulit sehingga 90%
2. Mengurangkan kekasaran dan kekeringan sehingga 75%
3. Meningkatkan penampilan keseluruhan sehingga 71%
4. Melembutkian dan melicinkan kulit sehingga 69%
5. Mengekalkan mekap anda sehingga 60%
6. Meningkatkan keanjalan, ketegangan & elastisiti sehingga 55%
7. Menebalkan rambut sehingga 54%
8. Meningkatkan keserian, tona & warna kulit sehingga 50%
9. Mengurangkan garis halus dan kedutan sehingga 18%

Kita dah kenal dengan Collagen Powder yang baik untuk kesihatan dan kecantikan kulit kita. Tapi Collagen Powder ni minum / makan je which is dari dalaman. Cukup ke? Jawapannya, kalau nak hasil yang lebih mantop, kena guna skincare yang bagus untuk dapat hasil yang meletop :)

YOUTH Skincare dari Shaklee adalah rangkaian penjagaan kulit yang direka untuk memastikan dunia sekeliling melihat anda seperti bagaimana anda melihat diri sendiri dengan mempebaharui sel-sel kulit anda supaya bertindak lebih muda. Janji kami ialah rangkaian penjagaan kulit YOUTH bukan sahaja menambah baik kesihatan kulit anda secara dramatik malah dijamin mampu mengubah usia kulit anda untuk kembali muda.
Keputusan Klinikal tanpa kompromi.

Kami telah membuktikan bahawa anda tidak perlu mengorbankan keselamatan dan ketulenan untuk keberkesanannya. Produk YOUTH adalah:
  • 100% vegan
  • Hipoalergenik
  • Non-Comedogenic (tidak menyumbatkan liang pori)
  • Diuji oleh dermatologi
  • Diuji oleh oftalmologi

Apa Beza YOUTH dan Skincare lain di pasaran?

Keberkesanan YOUTH dibuktikan melalui Kajian Klinikal. Ujian klinikal ni direka oleh World-Class Skin Expert dengan menggunakan Skin Age Index yang mana ia mengkaji kehadiran tanda-tanda penuaan melalui data klinikal.

Salah satu kajian dibuat adalah ke atas kedutan wajah (wrinkles). Skin Age Index ni mengukur sehingga kedalaman dan kepanjangan kedut.

Tanda-tanda penuaan yang dikaji adalah seperti:-

1. Kedutan dan garis-garis halus
2. Saiz pori-pori
3. Tona kulit
4. Kelembutan kulit
5. Tekstur kulit
6. Pigmentasi
7. Seri kulit
8. Kekenduran kulit

Result menunjukkan 100% daripada wanita yang mengikuti kajian ni terbukti kulitnya menjadi lebih muda berbanding sebelumnya, hanya dalam tempoh 7 hari sahaja dan 2/3 wanita berjaya menjadikan kulit lebih muda 10 tahun dari usia sebenar.



Sempena promosi nak Raya ni, semua orang yang inginkan kulit yang sihat, cantik serta bebas masalah wajib cepat-cepat grab Collagen Powder dan YOUTH Skincare ni. Harga istimewa ni cuma dapat bulan ni je tau. Bulan-bulan depan dah takde harga istimewa lagi.

Cantik luar dan dalam terus glowing-glowing di Hari Raya. Love-love! :)

Untuk yang ingin ketahui lebih lanjut mengenai Collagen Powder, YOUTH Skincare atau lain-lain produk Shaklee boleh terus hubungi kat link whatsapp bawah ni. InshaAllah saya akan bantu dan berikan konsultasi yang terbaik.

Klik link ini untuk terus hubungi saya :)
http://www.wasap.my/60143580109


Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015