Tuesday, January 1, 2019

Promo Shaklee Januari 2019 - ESP Super Hot Produk!

Alhamdulillah, terkabul doa saya nak promosi ESP. Dari haritu asyik sebut semoga bulan ni (Januari) produk yang saya suka inilah yang promo. Bila Shaklee announce bulan ni promo ESP, terus rasa macam nak melonjak sebab happy sangat hahahaha..

ESP ni best sangat sebab PROTIN adalah nutrisi paling basic yang tubuh badan kita perlukan. Sebab apa? Sebab dengan pengambilan protin yang cukup, akan membantu penghasilan sel baru untuk badan dan menyingkirkan sel lama yang telah rosak dan mati. 


Secara umumnya, bila orang tanya, siapa yang boleh ambil ESP ni? Untuk siapa? Untuk apa? Saya akan jawab, semua orang pon boleh ambil dan kena ambil sebab protin ni penting, semua orang perlukan protin untuk makanan sel-sel dalam badan. Memang betul potin boleh diambil melalui ayam, daging, ikan, kekacang dan sebagainya. Tapi tahukah anda sumber protin dalam masakan boleh hilang sewaktu memasak kerana suhu yang tinggi. Bila sumber protin tu dah rosak, cukup ke protin yang badan kita perlukan?

Sebab tu, untuk pastikan badan kita cukup protin, lebih baik ambil makanan tambahan berasaskan protin seperti ESP ni. Ambil 3 sudu sehari sudah cukup untuk memastikan keperluan protin dalam badan kita mencukupi.

Baca lebih lanjut mengenai ESP DI SINI.

Bulan ni harga SUPER MENARIK. 

Beli 6 tong PERCUMA 1 tong 
Dapat FREE MEMBERSHIP worth RM65
Dapat FREE POSTAGE worth RM10
Dapat CASH BACK BONUS RM30+

Kalau grab promosi BELI 6 PERCUMA 1 ni, uols akan jimat lebih RM200 sebab semua yang kat atas tu dapat FREE siap dapat bonus Shaklee lagi bagi. Memang berbaloi-baloi :)

Tapi, kalau nak beli 1-1 pon takde masalah, boleh direct whatsapp saya untuk order dan ketahui lebih lanjut tentang ESP atau produk Shaklee yang lain.

Klik kat bawah tu ya :)




Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015