Friday, March 1, 2013

Promosi Bulan Mac : Ostematrix (Yahoooo!!)

Pastinya, ramai yang mencintai Ostematrix senyum lebar bila tahu bulan ni Shaklee keluarkan harga promo untuk Ostematrix. Bila pos kat FB je tadi, menderu orang tanya 'Aishah, betul ke bulan ni promo Ostematrix?'. Hahahaha. Ye. Ye. Bulan ni promo Ostematrix okayy. Memang best!

Fewitt! I love you! :)

Untuk pengetahuan anda semua, Ostematrix ni memang paling wajib aku telan setiap hari sebelum tidur. Kalau dah tertidur pon, sanggup bangun pergi dapur telan dulu 4 biji. Lepastu, confirm rasa lega dan lena je nak tidur. Bangun pagi pon, segar bugar dan energetic gitu! Paling penting, dah takde dah masalah sembelit atau kesusahan membuang air besar! Lancar segala-galanya. Hahahahaha!

Tapi memang betul pon. Aku cakap benda yang betul. Pengalaman diri sendiri dan rakan-rakan customer yang dah jatuh chenta habis dengan Ostematrix ni. Kalau tak, takkan lah aku berani kasi statement camni kan? 

Seperti biasa, jom berkenalan dengan Ostematrix ni. 

Kelebihan Ostematrix :

* Menguatkan tulang.
* Memperbaiki kekejangan dan kebas
* Meringankan stress.
* Memperbaiki masalah stress
* Pengalkalian badan.
* Memperbaiki hyperaktif perut dan gastrik
* Magnesium

Kalsium bukan sahaja membina tulang dan gigi, malah ia membantu menetapkan ritma jantung, menyelesaikan masalah insomnia, membantu pengaliran gizi masuk dan keluar daripada membran, dan membantu dalam pembekuan darah. Kalsium juga sangat diperlukan dalam mempertahankan fungsi saraf dan otot, serta buah pinggang. Ia juga mengurangkan kadar kolesterol dalam darah. 

Magnesium pula penting untuk metabolisma kalsium. Ia membantu untuk mengelakkan pembuluh darah menjadi kejang, salah satu punca yang dipercayai penyebab migrain. Satu kajian telah dibuat ke atas Magnesium, dan didapati ia membantu mengurangkan sakit kepala migrain dan mengurangkan frekuensinya.

Vitamin D pula penting untuk penyerapan kalsium. Kalsium yang tiada vitamin D tidak boleh diserap oleh tubuh, dan boleh tertinggal sebagai batu dalam ginjal atau pundi kencing.

Kredit : http://mysecretvitamin.blogspot.com/2012/07/kelebihan-ostematrix.html

Jadi kepada anda yang ada masalah susah tidur (Insomnia), masalah pra-haid, tak suka minum susu, sakit gigi, sakit tulang, kebas-kebas tangan dan badan, ada masalah sembelit ke, bolehlah mencuba Ostematrix ni ha. Dijamin memang best! 

Oh ya, kalau ada masalah tulang rapuh pon boleh konsisten ambil Ostematrix ni. Aku ada seorang customer dari Mersing, Pakcik Osman nama dia. Masa memula call aku 5-6 bulan yang lepas, dia minta suggest vitamin apa yang bagus untuk masalah dia tu. So aku suggest lah Ostematrix ni ha. Sampailah sekarang, memang wajib beli setiap bulan. Dia kata masalah sakit dia tu berkurangan. Alhamdulillah. Lega sangat bila orang suka dan jatuh cinta dengan produk yang kita jual.

So kepada korang-korang di luar sana. Meh pakat rebut promo bulan ini. Beli 6 percuma 1. So maksudnya, stok untuk 7 bulan. Lama gila boleh spare kat rumah. Seisi keluarga boleh consume demi menjaga kesihatan tulang, gigi dan seluruh badan. Jom jom jom!

Aishah Rahim | ID 882365
FB : Aishah Rahim / MyAishah Little Shoppe.
SMS / Whatsapp / Viber : 014-3580109
BBM : 2701848E
Email : shara85_jb@yahoo.com

P/S #1 : Setiap pembelian, anda layak menerima jadual makan & tips ekslusif yg berkaitan, konsultasi percuma berterusan (after sales service) dan anda juga layak dijemput ke group ekslusif tertutup di Facebook.

P/S #2 : These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015