Monday, September 2, 2013

Promosi September : CoQHealth Plus!

CoQHealth Plus ni produk terbaru dari Shaklee. Tapi takdelah terbaru sangat sebab Shaklee launch bulan Jun haritu. Saya je tak sempat nak kenal-kenalkan kat blog ni sebab busy sangat ngalahkan PM. Hahaha. Tapi dah alang-alang bulan ni promo, jadi marilah kita berkenal-kenalan ye tak? Ihiks!

Bila sebut pasal CoQ, mesti orang dok fikir untuk jantung je kan? Tapi sebenarnya, ia memberikan lebih dari itu. CoQHealth Plus dari Shaklee ni pon sangat bagus untuk penghasilan kulit yang cantik. Sebab apa? Sebab dalam CoQHealth Plus ni mengandungi CoQ10 sebagai bahan utama. 

CoQ10 ialah nutrien larut lemak semulajadi yang terdapat dalam setiap sel badan. Ia bertanggungjawab menghasilkan tenaga dalam setiap sel. Ia juga merupakan antioksida semulajadi. CoQ10 membantu menguatkan otot jantung. CoQ10 membantu mencegah pengoksidaan kolestrol jahat dan CoQ10 juga berfungsi memastikan salur darah fleksibel untuk tekanan darah yang sihat. Dan yang lebih menarik CoQ10 juga membantu membaiki peredaran darah. Ini bermaksud ia membekalkan oksigen dan nutrisi untuk menghasilkan sel baru yang lebih muda. Dalam erti kata lain, CoQ10 membantu kulit lebih cerah dan berseri. CoQ10 juga untuk perlindungan matahari semulajadi, meningkatkan kesuburan dan meningkatkan tenaga lebih-lebih lagi jika anda mengalami sindrom keletihan yang kronik dan juga mampu untuk meningkatkan keupayaan mental (migrain, sakit kepala dan loya).


Tahap CoQ10 semulajadi dalam badan berkurang apabila kita meningkat usia. Sebab tu salah satu alternatif adalah mengambil CoQ Health Plus dari Shaklee. Ia mengandungi 3 bahan utama iaitu CoQ10, Vitamin E dan Green Tea. Apa yang membezakan CoQ Health Plus dengan produk lain adalah CoQ10 Shaklee adalah daripada yis ekstrak semulajadi sama seperti yang dihasilkan oleh badan. Paling penting, CoQHealth Plus Shaklee memiliki sistem penyerapan yang dipatenkan. 

Lain-lain info mengenai CoQHealth Plus Shaklee?

* Mengandungi Koenzim Q10 yg penting utk sel tubuh bagi menghasilkan tenaga sendiri untuk kekal berfungsi
* Mengandungi kesemua proprieteri semulajadi daripada campuran 28mg CoQ10 dengan vitamin E dan estrak teh hijau
* Mengelakkan penyakit kardiovaskular termasuk arteri tersumbat
* Digunakan untuk merawat penyakit kanser seperti kanser payudara dan membantu pesakit yg menerima rawatan kemoterapi
* Membantu meningkatkan penghasilan insulin yang membantu pesakit diabetis
* Merawat masalah penyakit gusi
* Membantu merawat pesakit Parkinson
* Membantu meningkatkan tahap kesuburan dan jumlah sperma.

Jadi marilah segera mendapatkan CoQHealth Plus Shaklee ni sementara promosi bulan ni. Harga? Usah dicerita kalau promo memang harga menjunam-junam! Hahahaha. Yang penting, memang rugi kalau tak cuba. Suami, isteri, mak, abah semua boleh makan. Lai lai lai!

Aishah Rahim | ID 882365
FB : Aishah Rahim / MyAishah Little Shoppe.
SMS / Whatsapp / Viber : 014-3580109
Email : shara85_jb@yahoo.com

P/S #1 : Setiap pembelian, anda layak menerima jadual makan & tips ekslusif yg berkaitan, konsultasi percuma berterusan (after sales service) dan anda juga layak dijemput ke group ekslusif tertutup di Facebook.

P/S #2 : These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015