Saturday, December 12, 2015

PROGRAM JEJAK JUTAWAN DI JOHOR BAHRU

Assalammualaikum dan Selamat Pagi semua. :)

Sempat update satu entry sebelum bersiap nak pergi event Jejak Jutawan petang ini di Hotel Grand Paragon. Tak sabar rasanya nak pergi. Nak dengar sharing dari Master Haji Roslan yang sudah lebih 20 tahun bersama bisnes Shaklee. Lama kan? Lebih separuh dari umur saya sendiri. Hihihi.

Bagaimana beliau mampu bertahan? Semangat beliau yang saya nak sedut. Kalau ikut Facebook Haji Roslan ni, seronok tengok gambar macam-macam Haji post. Menikmati fleksibiliti masa bersama keluarga dan bebas masalah kewangan di usia ini, adalah sangat-sangat best! Tak ada apa nak fikir dah. Fikir nak bantu lebih ramai orang dan amal ibadah je. Kan?

Master seorang lagi yang akan share ialah Master Zahirah. Saya pernah jumpa beliau sewaktu event Leader Development Workshop. Memang seronok berbual dengan Master Ira ni. Saya tak sabar juga nak dengar sharing dari beliau, bagaimana dari seorang engineer, terjun ke dunia bisnes dan akhirnya meletakkan jawatan dan "terpaksa" menerima segala peluang yang Shaklee tawarkan. 

Nanti dah balik dari event, saya cerita kat blog ya?




Untuk yang berkesempatan hadir petang ini, jemputlah datang ke Hotel Grand Paragon jam 2 petang hingga 6 petang. Peluang untuk anda kenali Bisnes Shaklee. Hadir dan dengar. Keputusan seterusnya di tangan anda. Mungkin anda sedang mencari bisnes sampingan untuk pendapatan bulanan, nak bantu ekonomi keluarga dan sebagainya. Kami buka peluang ini untuk anda rasai environment bisnes yang istimewa ini. 


Jika berminat, boleh hubungi saya. :)


Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015