Thursday, September 10, 2009

20 Ramadan...

aku memang langsung takde mood skang.... pinggang aku sakit nauzubillah..... gigi buat hal macam ada ulat tengah korek-korek...... budak dalam perut macam tengah main futsal..... serba tak kena betul aku skang ni.... dah takde rupa orang!!

ada orang kata..... kalo ibu mengandung tu, rupanya selekeh aje..... pastu pemalas nauzubillah, maksudnya anak dalam perut adalah lelaki....... tapi kalo ibu mengandung tu suka make-up..... pastu rajin tahap dewa, maka anak dalam perut adalah perempuan....

wallahualam.....

aku pulak ada 2 simptom berbeza..... bab berhias diri, aku memang failed sejak mengandung ni..... baju kaler merah, tudung warna pink.... boleh???

tapi, aku rajin la weh..... balik umah, aku terus tolong mak kemas satu rumah.... siap angkat baju dan lipat baju lagi..... pas buka, dapur clean and clear aku buat..... sampai mak aku pon kata,

"masa anak dara, tak pulak rajin macam ni...."

kesimpulannya?? anak aku lelaki ke perempuan??

p/s : Alhamdulillah, setakat ini puasa masih penuh.... walau terkadang rasa nak terkantoi tengok anak sedara umur 4 tahun makan meggi..... tahan.... tahan..... bila lagi kau nak puasa penuh aisha oiiiiiiii....... =p

p/s lagi : isnin depan genap kandungan berusia 25 minggu..... excited, tapi takut dan sangat kalut..... ah, moga dipermudahkan segalanya.... amin!!



Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

5 comments:

  1. samelah kita..maria pn sakit pinggang giler..rs nak jerit je ari2..huhuu..baby dok bergusti tak kire la dlm perut ni...aishah tak p scan ke?nk wat suprise ek?

    ReplyDelete
  2. maria : latest ni takde gi scan lagi... rasa nak stop scan ni... kang kalo nampak gender, takot excited dan mengharap sangat pulak.. maria dah scan gender eh?

    ReplyDelete
  3. em maria dah scan,..bulan lepas dr kata gurl..bulan ni dr kata boy..nthla..hehe..tak tau mn satu..mn2 pn boleh..barang2 baby awak dah beli ke?maria jamu mata je dlu..geram tgk brg baby..

    ReplyDelete
  4. samalah maria.. tak ada satu pon yang dah beli... jalan-jalan dan tengok je dulu.. kalo ikut tangan memang dah amik dah masuk bakul gi bayar... tapi nak cari banyak tempat.. takat ni baru survey 2-3 tempat aje...

    ReplyDelete
  5. hehe..kita survey on9 je skrg ni..tak dan nk p jenjalan mn lg..huhu..awal lg kan aishah nk beli..survey dlu takpe...leh cr harga terbaik..

    ReplyDelete

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015