Tuesday, July 19, 2011

Perubahan.

Header di atas telah bertukar rupa buat kali ketiga dalam bulan Julai. Demi mendapatkan mood 'keluarga bahagia', maka kita tepeklah gambar bear & family. Nak bubuh gambar family sendiri pastu nak edit-edit memang tak pandai. Ini pon mintak bantuan Fad untuk center-kan header berkenaan. Terima kasih Fad. Jasamu dikenang. :)

CommentLuv jugak telah dibuang jauh dari sisi blog. Kenapa? Sebab aku rasa, simptom malas membalas komen bukanlah berteraskan aplikasi apa yang engkau pakai. Tapi ianya lebih kepada kerajinan diri sendiri. Kalau aku pakai aplikasi paling bagus pon tapi sifat malas nak balas komen tetap ada, maka ianya sungguh tidak berguna. Maka kembalilah aku kepada blogger comment yang asal. Welcome back, Aishah Rahim!

Perubahan lain? Aku rasa tahap kerajinan untuk meng-update blog adalah merundum sama sekali. Aku boring dengan blog sendiri. Aku suka dengan blog orang lain. Aku rasa 'warna putih' bukan aku. Err, adakah aku akan menukar warna dinding blog sekali lagi? Masih belum dapat dipastikan kerana darjah kemalasan telah meninggi secara tiba-tiba.

Oklah, bye!

P/S : Semua komen dalam CommentLuv dah hilang. T__T



Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

4 comments:

  1. coming soon baby girl ke aisyah..? bahagianya rasa.. hehehe.. btw, menukar layout blog sekali sekala memang boleh menaikkan mood untuk berbelog.. happy blogging.. :)

    ReplyDelete
  2. Aishah
    ada pertambahan baby disitu
    adakah next baby ini girl?
    Insya-Allah kan Aishah
    semoga perjalanan kamu dipermudahkan.
    :)

    ReplyDelete
  3. Hahaha. Taklah kawan-kawan. Anak 1st saya kan perempuan. So, saya 'beranggapan' saje. Nanti kalau keluar baby yang ini, kita tambah baby bear pulak ye?

    ReplyDelete

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015