Monday, April 16, 2012

Contest Anak Beranak.


Ini adalah sticky post. Scroll ke bawah untuk entry terbaru. :)


Saya dan anak-anak telah masuk 2 buah contest yang dianjurkan oleh Sweet Bonda. Saya jadi teruja sebab hadiahnya sangat best. Saya minta izin suami untuk masuk contest-contest ini dan pertama kali suami jawab, "Masuklah! Mana tahu ada rezeki?"

Selalunya, suami tegur kalau saya expose diri. Hehe.

Saya dan Anis Najah masuk contest 'I Love Exclusive Breastfeeding', manakala Anas Nashriq keseorangan masuk contest 'Happy Little Me!'. Ayahnya tak masuk contest mana-mana sebab pemaleww. Echeh.

Jadi, saya nak minta jasa baik kawan-kawan pembaca untuk LIKE gambar saya dan anak-anak. Caranya mudah sahaja. 

1. LIKE page ini dahulu.


2. LIKE gambar saya dan Anis Najah.



3. LIKE gambar Anas Nashriq.




... and you're DONE!

Saya harap, anda semua dapat support saya. 

Terima kasih banyak-banyak kepada yang sudi support dan LIKE.

So much thanks in advance. :))



Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

1 comment:

  1. salam kenal.comelnye bb u.i dah follow blog kiut ni.follow i balik ye..tq..;D

    ReplyDelete

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015