Monday, July 23, 2012

Hari Ketiga Berpuasa.

Alhamdulillah, sudah masuk hari ketiga di bulan Ramadhan. Keadaan kesihatan tak berapa baik kerana diserang selsema dan batuk yang agak mild. Masih mampu bertahan setakat ini. Insya-Allah, akan cuba dikuatkan semangat dan memulihkan kesihatan agar ibadah puasa dan lain-lainnya lebih mudah dan lancar.

Well, setakat dua hari berpuasa, dengan handle dua orang anak, dengan Najah yang masih menyusu, dengan Nashriq yang lasak Nauzubillah, dengan cuaca yang panas Masya-Allah, Alhamdulillah kami (aku, suami dan Emak) masih boleh maintain tenaga hingga ke petang. Meh aku kongsi apa yang aku (dan kami) makan masa bersahur ye? 

ESP + Performance Drink

Nasi tu dah memang wajib makan sebab aku ni menyusukan anak. Kurma 3 biji harus untuk bekalkan tenaga. Milo segelas. Pastu rehat kejap, makan vitamin-vitamin set breastfeeding, then baru bancuh ESP + Performance Drink. Memang tenaga lasting sampai waktu berbuka. 

Tipulah kalau aku kata tak rasa apa-apa. Tetaplah jugak rasa haus sebab Najah menyusu-menysu-menyusu kan? Tapi takde rasa lapar. Mungkin ESP yang menjadikan aku rasa kenyang berpanjangan kot. Jadi tak terasa waktu berbuka lambat lagi ke apa. :)

So, kepada korang yang inginkan supplement yang sama ni, PM aku! 

P/S : Performance Drink tengah out of stock tau. Shaklee akan restock back ASAP.

1. PM Facebook : Aishah Rahim
2. Email : shara85_jb[at]yahoo[dot]com
3. SMS/Whatsapp : 014-3580109
4. BBM : 2701848E
 

P/S #1 : Setiap pembelian, anda layak menerima jadual makan & tips ekslusif yg berkaitan, konsultasi percuma berterusan (after sales service) dan anda juga layak dijemput ke group ekslusif tertutup di Facebook.

P/S #2 : These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015