Thursday, November 27, 2014

DIIKTIRAF SEKALI LAGI OLEH SHAKLEE.

Belum habis entry dalam draft nak keluar, aku dah nak cerita benda lain pulak. Takpelah, a very short entry sebab  nanti dah selesai hari majlis baru aku cerita sepenuhnya siap bergambar-gambar.

Gambar kat bawah ni ialah surat jemputan dari Shaklee untuk aku dan suami hadir ke Hotel Grand Paragon bagi menerima pengiktirafan sebagai KEY COORDINATOR - rank aku sekarang di dalam Shaklee. Seronoknya lahaiiiii sebab asyik turun naik pentas je amik sijil, hadiah dan bunga. Rasa teruja dan dihargai sangat-sangat. Hahaha ayat begitu poyo kedengaran. Tapi betullah. Bersama Shaklee selama 2 tahun setengah ini, aku kira dah lebih 3 kali turun naik pentas. 

Feeling retis sangat! :P

Ada kejutan. Tapi aku belum boleh cerita sekarang. Dah confirm aku cerita okay? :)

Kepada yang sedang mencari bisnes nak buat tambah pendapatan sehingga boleh jadi pendapatan utama, marilah roger-roger aku. Dengan Shaklee bukan sekadar tambah pendapatan, malah lebih dari itu. Dengan group support yang ukhwah-nya seperti keluarga, dan bermacam tawaran company yang kita rasa seronok dan jatuh sayang. Yang penting NAK dan BUANG ALASAN. 

Berminat nak daftar ahli dan JANA PENDAPATAN? Baca SINI dulu. 


Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015