Friday, November 28, 2014

MAMA, NAK "MET-TAP"!

Harini ada kenduri kecil-kecilan sempena 4 orang anak saudara aku nak bersunat esok. Adalah buat doa selamat dan kenduri arwah sikit. Maaf kepada yang tak dijemput sebab aku pon sampai terlupa nak menjemput dek kerana busy sangat sepanjang minggu ini. Ampun ya, bukan tak sudi. Tapi itulah, kesuntukan masa sangat-sangat..

Jadi tadi, masa nak bersiap, Najah boleh landing baik punya sambil cakap, "Mama, nak met-tap!" Serius sebelum ni aku tak pernah make-up kan dia pon. Sebab aku cakap kat dia nanti rosak kulit muka. So dia pon ala-ala takut gitu. Tapi tadi, boleh plak merengek nak "met-tap". 

Saja nak happy-kan dia, aku pon calit lah sikit eye shadow, eye liner, blusher dan lipstik hihihi. Padahal aku pon dah lama tak pakai semua tu. Sekarang ni muka aku selesa pakai foundation dan bedak sahaja. Kalau rajin sikit, calit eye liner. Kalau tak memang naked gitu lah. 

Nah setepek muka Najah bermake-up.
KAHKAHKAH! Macam retisssss sangat! :D




Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015