Wednesday, December 10, 2014

MOTIVATION & RECOGNITION RALLY JB (TAHUN LEPAS PUNYA!)

Hahahaha tolonglah ampunkan diriku. Entry yang aku baru nak cerita ini bertarikh 7 Disember 2013 okay! Setahun yang lepas punya cerita. Tapi sebab aku tengah kemas-kemas gallery handphone dan baru jumpa gambar dan baru teringat tak pernah cerita kat dalam blog kesayangan ini, maka aku pon selamba ajelah up entry walau cerita dah basi. Mohon anda membaca dengan sabar sebab cerita ini sudah lama hihihihi. 


Jadi, seperti yang aku sebut kat atas tu tadi, cerita kejadian ini ialah setahun yang lepas punya cerita. Masa ni, aku baru kat rank Coordinator. Motivation Rally Johor Bahru yang ini merupakan kali pertama aku diiktiraf di atas pentas. Selepas event yang ini, baru aku naik pentas National Conference. Again, aku janji akan cerita di entry yang lain pasal National Conference ini.

Insya-Allah, hujung minggu ini, aku akan naik pentas Motivation & Recognition sekali lagi sebagai Key Coordinator. Dan paling bermakna, aku dijemput pula menjadi speaker jemputan. Alhamdulillah, perjalanan dua tahun setengah yang mengujakan bersama Shaklee.


Doakan aku dapat buat yang terbaik.

Okay. Berbalik kepada cerita Motivation & Recognition Rally tahun lepas.

Semasa event ini, aku datang bertiga dengan Wahid dan Nashriq. Najah memang sengaja aku tak bawak sebab takut cranky nak tidur dan nak susu. Insya-Allah tahun ni akan bawa dua-dua anak sekali sebab mereka lah kekuatan dan sumber semangat aku. Aku buat bisnes Shaklee ni sebab mereka dan segala rezeki yang aku dapat hari ini pon sebab rezeki mereka juga. Tapi takut juga kalau aku tengah berucap kat atas pentas ada penari latar dua orang tumpang sekaki KAHKAHKAH!!

Jom layan gambar aku dan team #JUSTDOIT yang hadir.

Kak Nani dan Echah naik sebagai Supervisor (tahun lepas).
Sekarang ni dua-dua dah COORDINATOR!

Aku, Wahid dan Nashriq tengah que nak naik pentas.

Nampak tak Nashriq tak reti duduk diam? T___T

Muka excited tunjuk best hihihi.


Dengan mentor a.k.a mak Shaklee ku, Master Beeha Yunos.


Antara anak buah #JUSTDOIT yang hadir.
Yang dua lelaki tu gigih terbang dari KL.

Selepas majlis Motivation & Recognition Rally tu, gigih lah kami berbual kat tepi hall tu buat sedikit mini coaching. Dah kata kan, bisnes Shaklee ni mudah sangat. Nak coaching online boleh, nak coaching jumpa face to face pon boleh. Yang penting tuan punya badan tu NAK belajar, NAK diajar dan NAK usaha. Bantuan ilmu dan tips cuma 5% dari upline (mentor), selebihnya 95% adalah effort orang yang nak BERJAYA itu sendiri.


Kak Nani dan Kak Suehaila
Yang kecik comel tu tentulah Kasih anak Kak Nani.


PZ (duduk tengah) ni terer marketing tau.
Sampai Syuqri dan Kak Arina pon kusyuk mendengar.

Jadi itu je lah cerita sepanjang Motivation & Recognition Rally tahun lepas. Memang seronok sekali sekala diraikan oleh company. Dapat sijil, dapat makan (hihihi) dan dapat jumpa anak-anak buah untuk sama-sama trasfer aura. That is how we create our bonding. Kita bukan sekadar upline - downline, tapi yang penting kita bina nilai kekeluargaan dan saling bantu antara satu sama lain.

Insya-Allah yang tahun ni punya Motivation & Recognition Rally (Sabtu depan), aku akan update secepat mungkin supaya tidaklah sampai setahun terperap gambar dalam gallery baru nak update KAHKAHKAH. 

Berminat nak sertai kami di Keluarga #JUSTDOIT?
Berminat nak JANA PENDAPATAN dengan Shaklee?



Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

7 comments:

  1. Rindu saat ini...tahun ni kita gegarkan lagi grand paragon ye

    ReplyDelete
  2. bila iols nak ada motivation rally ni? grrrrr

    ReplyDelete
  3. Wah, ada gambar kita.. Hari tu pergi tengok korang. Dari situ pasang angan-angan nak naik jugak suatu hari nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannnn. Tahun ni turn akak pulak. Tak sangka kan?

      Delete
  4. tggu entry sharing yg lepas..tak sabar nak baca sharing dari speaker!

    ReplyDelete

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015