Thursday, December 8, 2011

Gedik!



Maaflah kerana entry-entry gedik kebelakangan ini. Aku pon tak tahu kenapa gedik beno aku kebelakangan ini. Mungkinkah kerana hormon tak sabar nak bersalin diselaputi pula dengan hormon excited menyambut ulangtahun couple (woi gedik!) terlalu berleluasa di dalam hati? I just don't know (sambil buat muka serius dan geleng-geleng kepala).

Oklah. Saje je nak buat entry bodoh-bodoh sebab aku tengok kat blog list macam kurang orang meng-update. Kenapakah? Cepat lah weh update blog korang. Aku tak ada bahan bacaan ni. Gila punya boring. Padahal kerja banyak aje nak buat. 

Dasar pemalas betul lah aku ni!

P/S : Masih belum ada apa-apa tanda bersalin. Sabarrrrr.



Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

2 comments:

  1. 8 disember yek? haaa se tarikh dgn birthday aku tu... (eh yg aku pun gedik nak kasi tau) congrats untuk engkorang berdua...

    ReplyDelete
  2. @Hidayah : Birthday kau ke? Sorrylah weh. Aku tak tahu. Happy birthday tau! Aku ni manalah nak tengok FB sangat. FB aku tu hidup segan mati tak mahu. Anyway, selamat hari jadi tau! Aku doakan kau panjang umur dan murah rezeki. Amin!

    ReplyDelete

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015