Friday, October 19, 2012

Retro Huh?

Tempat kerja suami buat dinner hari Ahad ni nanti. Tema yang dipilih adalah;

RETRO. Yes. RETRO.

Aku tak dapat imagine pon aku akan pakai baju apa. Anak-anak lagi? Takkanlah suami nak pakai track bottom ala-ala 60-an gitu kan. Hahahaha. I can't accept this. Kepala otak aku tak boleh hadam. Aku dahlah memang bangsa tak reti ber-fashion. Aku siap cakap kat Wahid, paling koman, aku sauk je pakai Baju Kurung polkadot yang aku ada. Aku dah ada anak dua kot. Hahaha. Takkan nak ber-gipsy bagai kan?

So kita tengoklah je lah aku pakai apa nanti. Aku ingat malas je nak ikut tema. Buat kepala sendiri. Hahaha. Aku kan asal boleh je orangnya. Lalalalala~ :p


Cucuk langit habis!

P/S : Taip entry sambil dengar lagu Bayangan Tarimu by Carefree. Hehehe.



Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

6 comments:

  1. waaahhh... kena cari rambut afro.. kasut but .. bell bottom... hihihihi :D

    ReplyDelete
  2. sekali-sekala best kan macam ni. enjoy ourselves =)

    ReplyDelete
  3. Yang pakai baju lengan panjang tu stail habes ah! Smart!!

    ReplyDelete
  4. haha! selamat mencucuk bintang! cer tanye mak kot2 dia ade simpan lg baju2 retro zaman2 dolu ekekekekee...sure 2 kenit tu comey aje ber-retro! jgn lupa snap picca ye..ehhee

    ReplyDelete
  5. cari rambut afro 4ketoi. 2 size dewasa 2 size kekanak. dah ckup trendy dh tu

    ReplyDelete
  6. aisyah, pic ke2 tu mmg retro..hikhik carik sluar palazo ar

    ReplyDelete

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015