Thursday, November 1, 2012

Dari RM200 Ke RM2000.

Mengimbas kenangan 5 bulan lepas;

Aku : Betul ke Kak Bee, buat Shaklee boleh dapat 2K?

Kak Bee : Insya-Allah Sha, kalau Sha fokus dan keep on track, 2K mesti dalam tangan.

Alhamdulillah. Hari ini aku boleh tersenyum bila ingat balik soalan aku pada Kak Bee masa kami berbual kat tangga office dia. Hahaha. Masih terbayang-bayang situasi itu. :)

YA. Pendapatan bulanan aku dengan Shaklee sekarang sudah masuk ke fasa itu. Fasa yang aku tak terfikir pon akan capai. Fasa yang aku ragu-ragu suatu masa dulu. Fasa yang selalu je jadi tanda tanya, "boleh ke aku?". Sekarang aku dah sampai fasa itu. FASA 2K!

Sekarang, fasa untuk aku bantu orang lain pulak untuk dapat apa yang mereka impikan. Aku nak bantu korang yang betul-betul punya impian nak ubah hidup korang. Aku nak sangat kongsi apa yang aku rasa sekarang dengan korang, korang dan korang. Aku nak kita sama-sama berjaya dan ubah hidup kita. Keluar dari zon selesa (cukup selesa ke?) dan tengok luar tempurung. Tengok luar dan pandang jauh.

Aku highlight ini untuk orang yang punya impian untuk ubah diri, hidup dan jalan kerana....

....... jika ada IMPIAN, ianya akan menolak kita untuk MELANTUN!

Dah bersedia nak capai IMPIAN dan UBAH HIDUP?

1. PM Facebook : Aishah Rahim / MyAishah Little Shoppe
2. Email : shara85_jb[at]yahoo[dot]com
3. SMS / Whatsapp / Viber : 014-3580109
4. BBM : 2701848E  


Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

4 comments:

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015