Monday, November 26, 2012

Hadiahkan Orang Tersayang Dengan VIVIX.

Kita selalu dengar Mak Ayah kita mengadu sakit kaki, lenguh badan, mudah demam, cepat penat dan banyak lagi keluhan-keluhan lain. Itu tak ditambah lagi dengan penyakit-penyakit berangkai yang sangat famous di kalangan warga emas - darah tinggi, kencing manis dan jantung. Tak payah cerita jauh, Emak aku sendiri pon ada benda-benda ni semua. 

Paling buat aku hiba, bila mengingatkan Arwah Abah yang menderita penyakit-penyakit ini sehingga hembusan nafasnya yang terakhir. Haih. Rindunya kat Abah. :(

Bila sahaja Emak mengadu tak sedap badan, macam nak demam, kepala pusing atau sebagainya, aku adik beradik mesti tak sedap hati. Kalau boleh, nak berikan ubat paling mahal, tak apalah kami sanggup - demi Emak supaya dia sihat je selalu. 

Umum mengetahui, sel badan manusia makin tua makin tak sihat. Makin tua makin susah nak absorb ubat. Makin tua makin payah / lambat tindak balas atau kesan positif ubat nak bertindak. Sebab apa? Sebab macam aku sebut tadi, sel dah tua. Sel makin tak sihat. Imun sistem pon semakin merundum. Sebab tu orang-orang tua mudah sakit. Mudah demam. Kalau demam lambat baik. Betul?

Tapi kerisauan hati aku terubat lepas baca ini;



Yes. Vivix Shaklee memang paling terbaik, terbagus dan terbest sekali untuk baikpulih sel dalam badan. Vivix akan repair sel-sel yang rosak dan 'muda'kannya kembali. Sebab itu, kalau orang konsisten consume Vivix, bukan sahaja kesihatan jadi pulih dan terjaga, malah kulit akan jadi cantik, tegang dan awet muda. Sebab apa? Sebab sel-sel rosak, tak elok, sel mati semua dah kena repair menjadi sel-sel baru yang sihat.


Vivix Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Vivix mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Tapi jangan risau. Vivix bukan sahaja untuk warga emas. Orang-orang muda yang nak jaga kesihatan diri dan kecantikan pon boleh consume Vivix ni. Kalau nak tahu, Ayu Raudhah pon consume Vivix ni tau. Sebab tu kulit dia cantik, tegang dan kesihatannya terjaga. :)

Jom baca antara rahsia kesihatan dan kecantikan Ayu Raudhah.

“Ambil 10 helai daun bunga raya dan tumbuk sehingga halus. Kemudian, sapukan pada rambut hingga ke akarnya. Balutkan rambut dengan “shower cap” selama 30 minit. “Akhir sekali, cuci dengan air bersih. Amalkan dua kali seminggu. Insya-Allah rambut menjadi lebih lembut dan bersinar,” ujarnya.
Menyentuh tentang pemakanan, Ayu kurang mengambil nasi dan sangat mengawal makan. Disebabkan berat badannya mudah naik jika tidak dijaga, Ayu perlu mengambil jumlah makanan pada kadar sedikit.
“Selain mengawal pemakanan, saya turut mengamalkan minuman kesihatan iaitu sirap Shaklee,” katanya.
Untuk mengekalkan bentuk badan menarik, Ayu turut melakukan senaman bangkit tubi sebanyak 50 kali sebelum tidur.
http://www.harian-metro-online.com/petua-moden-tradisional-ayu-raudhah 

Sirap Shaklee yang dimaksudkan tu, Vivix Shaklee lah! :)

So kepada anda-anda di luar sana yang ingin menghadiahkan sesuatu buat ibu, bapa, suami atau isteri - nak sihat, nak muda, nak bertenaga, memang Vivix lah jawapannya. Secara gambarajah, korang boleh tengok apa kelebihan yang Vivix tawarkan.



PEMBELIAN SECARA ONLINE KLIK SINI

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
* This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases.



Pertanyaan lanjut? Hubungi saya.


Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015