Wednesday, September 28, 2011

Hilang Rasa Dalam Jiwa.

Semuanya sudah siap. Beg hospital untuk saya, dah siap. Beg hospital untuk baby, pon dah siap. Baju newborn zaman Nashriq dah siap basuh, iron dan lipat letak elok dalam bakul pakaian. Mana yang perlu beli, telah dibeli. Semua dah complete. Semua dah sedia. Secara zahirnya....

Tapi batiniah-nya?

Saya bagai hilang rasa. Saya hilang tuju. Saya takut. Saya cemas. Saya sedih. Saya gentar. Saya tak tahu kenapa. Segalanya bagai hilang fokus. Saya bagai hilang tapak berkaki. Hati saya sayu benar.

Saya sayang Emak. Saya sayang suami.

Saya cintakan Nashriq sepenuh-penuh hati saya.

Saya rindu Abah. Saya rindu Nashrah.

"Ya Allah, bukakan kekusutan jiwaku ini."

P/S : Simptom trimester ketiga, mungkin. T__T



Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

8 comments:

  1. Lain macam bunyinye. Reen doakan selamat, lancar segala perjalanan akak. Selamat menjalani kehidupan ibu baby newborn :p

    ReplyDelete
  2. Saspens btol aisyah ckp cam ni... xpa doa byk2... mg dipermudahkan... sy buat takut jgk...huhuhuhu...len feelingnya masa pregnant n bersalinkan utk pertama kali kan?? :)

    ReplyDelete
  3. alynn pun pernah melalui saat nie..pelbagai perasaan bercampur baur..time nie hati mudah tersentuh..

    aisha kuatkan semangat jgn pikir2 sgt k..

    ReplyDelete
  4. Aishah jgn pikir bukan2 k.. jue doakan semoga semuanya berjalan dgn lancar dan selamat.. be tough ok dear. everything will be ok.. InsyaAllah

    ReplyDelete
  5. Kuatkan semangat untuk mereka yang menyayangi Aishah..;) InsyaAllah Allahsentiasa ada untuk kita..

    ReplyDelete
  6. Aishah, kuatkan semangat k...nad pun bakal bersalin mggu depan...nad doakan aishah n baby ok...jgn sdih2, nanti baby ikut sedih...

    ReplyDelete
  7. Aisyah kuat ye! apapon kita doakan semuanya selamat dari kejauhan ni...

    ReplyDelete
  8. @Reen : Thanks Reen. Moga dipermudahkan semuanya. Amin.

    @Faizah : Lainnn. Yang ini lagi macam2 fikir. Takut seram semua ada. :(

    @Alynz : Thanks Alynz. Memang nak kena kuatkan semangat ni.

    @FattyFingers : Thanks Jue. :)

    @Yantie : Thanks Yantie. Insya-Allah. Harap-harap semuanya dipermudahkan.

    @Nads : Thanks Nads. :))

    @Intan : Thanks Intan. Dari jauh pon terima doa. Terima kasih banyak-banyak. :)

    ReplyDelete

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015