Wednesday, January 9, 2013

Dua Puluh Lapan.

20 tahun yang lepas.
Sambutan harijadi yang ke-8 tahun.
P/S : Jiran tu sibuk betul nak enterframe buka hadiah aku. Hihihi.

Alhamdulillah. Dipanjangkan umur dan diberikan kesihatan yang baik-baik sepanjang 28 tahun ini. Diduga serba sedikit kehidupan dengan ombak Tsunami agar tidak terlalu leka dan alpa dengan kehidupan sehari-hari. Diberikan cahaya bahagia maha indah untuk aku sentiasa mensyukuri nikmat yang diberi. Terima kasih, Ya Allah. Engkau pinjamkan aku nyawa di hari ini agar aku terus bernafas untuk meneruskan kehidupan di bumiMu nan indah ini.

My wish for today?

  • Semoga aku mampu menjadi isteri yang 'perfect' dalam konteks fikiran suami.
  • Semoga aku mampu menjadi anak yang sentiasa membahagiakan Emak dan mendoakan kesejahteraan beliau. Semoga doa aku, anak Soleh (insya-Allah) sentiasa diterima oleh Abah, di sana.
  • Semoga aku mampu menjadi menantu yang disenangi oleh ibu bapa mertua. Semoga kasih sayang yang aku beri kepada Emak, begitu jugalah kepada ibu bapa mertua.
  • Semoga aku mampu menjadi Mama paling ter-best kepada Nashriq dan Najah. 
  • Semoga aku dipanjangkan umur dan diberikan kesihatan yang baik untuk terus berbakti kepada Emak, kepada suami, ibu bapa mertua dan memberikan kasih sayang melimpah ruah kepada anak-anak. 
  • Semoga aku dimurahkan rezeki yang halal dan berkat untuk membahagiakan orang-orang yang aku sayang. Semoga aku mampu memberikan yang terbaik buat mereka dengan rezeki halal yang berkat itu tadi.
  • Semoga ditetapkan Iman dan kesabaran untuk menjadi muslimah yang terbaik. Diterangkan hati dan ditunjukkan jalan benar agar tidak tersasar dari track menuju Syurga di sana.
  • Semoga diberikan ketabahan menempuh dugaan dan cabaran hidup yang bakal mendatang. Semoga juga dipermudahkan jalan hidup dan diberikan ketenangan hati menempuh hari-hari mendatang.

Semoga kasih sayang Allah, doa Emak dan restu suami mengiringi perjalanan hidup aku.

Selamat datang 28. Semoga kita bergaul mesra dan memberikan impak yang terbaik. 

P/S : I miss Abah and Nashrah so much. Al-Fatihah.



Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

5 comments:

  1. Happy birthday Aishah..
    Semoga segala impian awak dipermudahkan dan dimakbulkan ya <3<3

    ReplyDelete
  2. happy besday aishah..eh kita baru tau mama kita muda dari kita lah..hehe..

    ReplyDelete
  3. Happy 28th Birthday Aishah!
    muda lagi awak ye hehe
    In sha Allah, kita doakan semoga semua wish awak termakbul. Amin.

    Eh. Apa hasil berjaga malam tadi?. Hehe, kita still tak berjaya sampai la ni. Next promo lah, In sha Allah. :)

    ReplyDelete
  4. epi bufday aishah....kite rupenye same umur la....heheh....moga ape di impi jadi kenytaan tau.....

    ReplyDelete
  5. Happy 28th! Muda lagiiiiiiii! Wishing you all the best :))

    ReplyDelete

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015