Friday, January 4, 2013

Komen Di Balas Terus Dari Hati.

Ann mesti bangga sebab komen dia jadi model. Kekekeke.

Tadi melawat blog Dayu. Tertarik dengan entry-nya yang ini. Terus aku menggodek setting macam orang terer. Sebenarnya memang tak terer. Main redah je aku tadi. Tak sabar punya pasal menunggu Dayu up tutorial. Mohon laluan ye Dayu.....

Sebenarnya memang dah lama sangat aku berharap pihak Blogger.com mewujudkan benda alah komen  rakan pembaca yang boleh di reply terus ini. Penat tahu nak reply komen rakan pembaca satu-satu dari atas ke bawah (macamlah ramai orang komen!). Sudahnya, aku langsung tak balas. Nampak macam sombong enough? Sebenarnya tidak. Aku bersifat pemalas di situ. Sila faham. Hehehehe.

Nak buatnya adalah sangat senang. Tapi aku tak mahu potong jalan Dayu buat tutorial. Tunggu tuan tanah buat tutorial ye? Seriously, aku sangatlah berterima kasih kat kau Dayu. Kalau tak kerana kau up entry itu, confirmlah aku tak tahu dan terus-terusan digelar sombong sebab tak balas komen rakan pembaca. Sobs.

So kepada korang-korang, mulai sekarang, aku akan merajinkan diri membalas komen korang dari hati yang suci, ikhlas dan murni. Bak kata pepatah omputih;

What you give, you get back (sebenarnya tak ada kaitan).



Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

8 comments:

  1. ala...sume org dah berjaya...kite gak lum berjaya lagi...

    ReplyDelete
  2. Kan..kan..senang je. Alah, aku kat umah ngan cha. Kalau kat opis dr td aku dah up tutorial. Sabar ye. Tak pun google je lah dulu (;

    ReplyDelete
  3. err... korang, awat tak tanye ai pasal ni. dah berkurun functiuon tu wujud tawwwwwww *libas tudung*

    ReplyDelete

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015