Wednesday, January 2, 2013

Masalah Jerawat Kronik? Dah Tak Ada!


Sharing dari seorang pengguna vitamin Shaklee. Memang beza sangat kulit muka dia pada September 2012 (sebelum consume vitamin) dengan gambar terkini Disember 2012, selepas consume vitamin Shaklee. Beza memang berbeza. Haaa dah macam iklan Seng Heng dah kan?

Kakak ni konsisten makan Set D ( B Complex + Vitamin C + Vitamin E) pastu dia add on GLA dan ESP. Memang nampak sangat pemulihan kulit dia kan? Dari kulit yang kusam, berjerawat dan berminyak - kepada kulit wajah yang bersih, cerah, halus dan gebu. Memang berbaloi sangat dia consume vitamin kesihatan Shaklee yang dalam masa sama menjaga kecantikan luaran dari dalaman.

Gabungan produk yang UMPH!

So, kesimpulannya, nak cantik bukan hanya dari produk-produk penjagaan muka, make up etc. Tapi vitamin untuk dalaman macam ni pon penting. Sebab apa? Sebab vitamin-vitamin ini akan memelihara kesihatan sel-sel dalam badan dan menjadikannya sihat sempurna. Bila sel sihat, dah tak ada lagi kulit-kulit kusam, kulit berminyak, berjerawat dan berjeragat. 

P/S : Vitamin C sekarang tengah out of stock. Akan available on April 2013. Tapi takpe jangan risau. Vitamin E kita tu dah di-upgrade dengan Grape Seed Extract. Lebih Vitamin C uolss! :)

Berminat nak tahu lebih lanjut? Contact me! :)

FB : Aishah Rahim / MyAishah Little Shoppe.
SMS / Whatsapp / Viber : 014-3580109
BBM : 2701848E
Email : shara85_jb@yahoo.com
Blog : http://myaishah.blogspot.com/


Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015