Thursday, May 13, 2010

Hari 13 Bulan Mei.

Tepat pukul 12.00 malam semalam, alarm handphone berbunyi. I knew it. Someone's birthday. Someone that I miss so much. Someone that I really really love.

Arwah Abah semasa berangkat ke Tanah Suci.
Anak Abah menangis nak ikut. :)


Rindu sangat aku kat Abah. Rindu yang tak boleh nak cakap. Kalaulah aku boleh jumpa Abah, aku nak peluk dia kuat-kuat. Aku nak cium dia lama-lama. Aku nak baring kat peha Abah macam selalu. Biar Abah usap rambut aku. Picit-picit muka aku sambil cakap;

"Caaayang Anak Abah......"

Ya Allah! Rindunya hati ni. Perit sangat rasanya. :(


Abah tengah susukan Anak Abah.

"Abah, Ayang rindu kat Abah. Rindu sangat!"

Al-Fatihah.



Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

9 comments:

  1. al fatihah..
    sendiri tak rasa, tak kan paham.
    tapi dayu tahu camne rasa kehilangan. tabhakan hati..
    sedekah kan doa byk2 untuk arwah ye

    ReplyDelete
  2. sedey baca entry ni.dan membuatkan saya pun teringat arwah abah saya

    ReplyDelete
  3. al fatihah buat arwah abah kak aishah.. semoga ditempatkan arwah di kalangan umatnya yang beriman

    ReplyDelete
  4. yonna rasa,kalau akak tampal gambar yang ayah akak tgh bagi minum susu tu pun dah cukup boleh bagi org sedih T______________T

    doa lah akak.
    al fatihah..

    ReplyDelete
  5. Al-Fatihah. Semoga rohnya dicucuri rahmat.

    Selalu berdoa pada Allah semoga dia mengambil my parents pada saat saya benar-benar bersedia.

    I do not know if I can go thru it. I do not know if I am as strong as you.

    ReplyDelete
  6. Rakan-rakan : Terima kasih atas doa kalian. )

    Hannah : Kamu pon tabah jugak. Insya-Allah.

    ReplyDelete

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015