Monday, August 15, 2011

15 Ramadan 1432.


Sayang Nashriq,

Hari ini genap Nashriq berusia 1 tahun dalam kalendar Islam. Mama excited sangat text everyone dan rasa nak menangis bila kenangkan balik kenangan 15 Ramadan tahun lepas. Segalanya macam magik bila Nashriq tengah usaha nak keluar dari perut Mama, dan Mama pulak tengah struggling sakit - berpeluh dan tonggang terbalik atas katil hospital. Takpelah, you are my painkiller kan? :)

Sayang Nashriq,

Mama tak sabar nak tunggu 25 Ogos ni pulak. Kita sambut kecik-kecik dulu ye sayang? Kalau Mama dan Ayah ada rezeki lebih, baru kita jemput saudara mara dan kawan-kawan lepas raya nanti. Kita buat sekali open house sebab rumah kita pon belum pernah buat house warming sejak berpindah dulu. Nashriq mesti suka kan? Ada abang, kakak dan ramai kawan-kawan. Mulut Nashriq mesti becok berbual-bual. Suka Mama tengok. :))

Sayang Nashriq,

Jadilah anak yang Soleh, menghormati orang tua, baik budi bahasa dan lembut tutur kata. Mama tak harap lebih sayang. Mama harap itu sahaja dari Nashriq. Tipulah kalau Mama kata yang Mama tak nak Nashriq bijak pandai macam anak orang lain. Tapi 4 perkara utama ini memang Mama sangat-sangat harap ada pada anak Mama. Nashriq faham kan sayang?

Oh Muhammad Anas Nashriq,

I love you sayang. I love you so much.



Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

6 comments:

  1. Yeay! Nashriq sudah 1 tahun (kalendar bulan Islam)..:) jadi anak soleh..

    ReplyDelete
  2. aunty pun sayang nashriq!!
    aunty doakan semua keinginan mama ke atas nashriq akan termakbul
    see you this raya eh nashriq!!

    ReplyDelete
  3. @Yantie : Thanks Auntie Yantie. :)

    @Dayu : Heee. Terima kasih Aunty Dayu. Nanti kita jumpa eh raya ni?

    @Izi : Terima kasih Aunty Izi. :)

    ReplyDelete
  4. nashriq! happy birthday .. hehe =) xoxo

    ReplyDelete

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015