Tuesday, August 2, 2011

Zohor Yang Rindu.

Kebiasaanya, selepas Solat, aku akan sedekahkan Al-Fatihah kepada 3 orang penting yang telah pergi dalam hidup aku. Arwah Abah, Arwah Kakak dan Arwah Nashrah. Selalunya, perasaan biasa saja. Plain. Kosong. Rindu yang biasa.

Tapi semalam, aku heret Nashriq bersama atas sejadah.

"Kita sedekah Fatihah kat Atok, Mak Long dan Kak Nashrah ye?"

Airmata jatuh mengalir laju tanpa mampu dibendung. Aku cium kepala Nashriq agar dapat ubat rindu hati. Terubat sikit. Tapi tak banyak.

Aku rindu Abah. Aku rindu Nashrah.

Ya Ramadan, semoga engkau sampaikan rindu aku pada mereka.



Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

3 comments:

  1. al fatihah..moga mereka ditempatkan dikalangan orang yang beriman...amin

    ReplyDelete
  2. Al-Fatihah buat mereka. Bersabarlah kak aishah. Insyaallah mereka akan menunggu di sane. Insyaallah..

    ReplyDelete
  3. Pn Susu :
    Terima kasih. Amin. Insya-Allah.

    Reen :
    Thanks Reen. Insya-Allah. :)

    ReplyDelete

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015