Thursday, August 4, 2011

Ahhhh.... Sempuuttt....

Seperti yang telah diketahui, semua komen dalam CommentLuv telah hilang secara automatik bila aku re-install benda alah tu kelmarin. Ada 37 posts okeh. Serius rasa macam nak menangis. Tapi berkat kerajinan (woi buat kerja opis kau malas pulak!), maka aku telah copy paste komen-komen korang masuk balik dalam entry-entry yang berkenaan. Semput okeh. Semua sekali ada 303 komen. Gila tekun aku copy paste.

Jadi, macam pelik sikit lah bila tengok macam aku komen entry aku sendiri. Macam syok sendiri pon iye. Muahahaha. Takpelah, asalkan aku dapat abadikan komen-komen kalian dalam entry-entry itu. Sayang betul aku kat komen-komen korang. :))

Berikut adalah entry-entry yang terbabit.

1. Percubaan Memasang CommentLuv
2. Gadis Remaja
3. Macam Mana Nak Install ComLuv & Gravatar
4. Bila Takdir Tak Mampu Ditolak
5. Behind The Names
6. Surat Untuk Abah
7. Nashriq 8 Bulan
8. Windows Live Writer
9. Kisah Cinta Kami
10. My Breastfeeding Journey (Finale)
11. 9 Purnama, Anas Nashriq
12. Anas Nashriq Dan Nasriq Baharom
13. Rutin Seorang 'Super Aishah'
14. Silap Mata
15. Rezeki Kali Kedua
16. Cakap Orang, Cakap Aku
17. Tiada Rezeki
18. Isteri Dan Dosa
19. Biodata Saya
20. Yes, I Am
21. Hakikatnya
22. Rabu Yang Rindu
23. Blackberry DG Smart Plan
24. 10 Months Old, Anas Nashriq
25. Seriau
26. Testing 1, 2, 3
27. Kekuatan Hati
28. Risiko Seorang Penulis Blog
29. Budak-Budak Sekarang
30. Soalan Cepu Emas
31. Wanita Hamil Melawat Tanah Perkuburan
32. Welcome Back, Cute Bears
33. Wordless Wednesday : 18 Weeks
34. Karena Kita Adalah Satu
35. 67 Tahun
36. Selepas 9 Tahun
37. Berita Baik Di Pagi Hari

Oklah, nak sambung buat kerja. Bye! :)



Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

6 comments:

  1. gila rajin..hehe..terasa di hargai aishah

    ReplyDelete
  2. Maria : Hehehe. Sayang komen tu semua Maria. Banyak kenangan dan info bagus.

    Reen : Kan? Kalau buat kerja macam gini kan bagus kan?

    ReplyDelete
  3. Rajin gila Aishah. Mesti sbb syg sgt kat kitorang kan? Kitorang pun ♥ Aishah manyiakk!

    ReplyDelete
  4. @Fie : Mestilah sayang! Korang kan kawan yang best. :))

    @Iza : Kekekeke. Hebak ek? :p

    ReplyDelete

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015