Tuesday, October 18, 2011

32 Minggu Sudah.


Sebenarnya tak terasa hati pon nak update apa-apa. Saya tak berapa berada di dalam mood. Ayat apakah yang aku gunakan tadi? Ahh, lantaklah. Yang penting, aku faham apa yang aku sendiri tulis. Kadang-kadang nak kasik orang faham apa yang kita tulis pon payah jugak. Tsk.

Yeah. Sudah 32 minggu. Kata baby-gaga, ada lagi 8 minggu untuk baby keluar. Tapi, boleh tak aku serah diri awal kat hospital masa minggu ke-37? Ngam-ngam cukup matang, aku bawak beg baju semua mintak induce? Apakah sangat tidak sabar hendak bersalin sekarang ini. Serius punya tak larat.

Harapnya, baby tidaklah bermain cak-cak dengan Mama macam Abang Nashriq dulu. Ngam due date baru nak keluar. Lama sangat tu baby. Mama dah separa pengsan dah ni. Eh, tapi kasi semua benda setel dulu ye? Kita pindah semua dulu siap-siap, baru baby keluar tau? Janji eh?

Tak tahulah kenapa mesti keluar entry sebegini rupa. Bagaikan hidup segan mati tak mahu. Ibarat rumah kata pergi kubur kata mari. Umpana Aishah yang malas tapi ada hati nak update blog.

Haaaa?? PANG!!!



Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

4 comments:

  1. hehehehe. smoga selamat semuanya ye.. :)

    ReplyDelete
  2. Semoga semuanya selamat & baik2 sahaja..

    ReplyDelete
  3. hahaha ape la aishah ni

    eee dah 32 minggu kan...kejap je rasa...bestnye nak dpt baby lg...

    ReplyDelete
  4. @Yatie : Thanks tye awak. :))

    @Fie : Thanks Fie. :)

    @Jiha : Kejap aje kan? Tapi serius, kali ni memang terasa cepat masa berlalu.

    ReplyDelete

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015