Monday, November 21, 2011

Tarikh Tutup Contest, Peserta & 37 Minggu.

Bismillahirahmanirahim.

Alhamdulillah. Hari ini adalah hari Jumaat. Hari penuh barakah serta penghulu segala hari. Esok adalah hari Sabtu, bersamaan dengan 19 November 2011. Atau lebih tepat bagi aku, genap sudah aku hamil 37 minggu. Maka, ini bermaksud, esok jugalah tarikh tutup bagi Contest Mudah Saya; Kenapa Saya Suka Baca http://myaishah.blogspot.com/?

Terima kasih atas tiap penyertaan. Setakat jam ini, sudah ada 9 penyertaan dan aku cukup bersyukur kerana masih sempat membaca tiap komen dan pendapat kalian tentang blog aku ni. Jutaan terima kasih aku ucapkan. Terima kasih sangat-sangat kerana sudi memeriahkan contest yang tidak seberapa ini.

Di bawah ini, aku link kan kesemua 9 penyertaan yang bagi aku unik-unik belaka. Most of them kenal aku dari zaman 14 Mac 2009. Tak kurang juga yang kenal aku melalui kisah Nur Anis Nashrah. I am so thankful kepada dunia blog yang banyak memberikan kesan positif kepada diri aku sendiri. Baik dari segi persahabatan, pergaulan mahupun pengalaman hidup.

Here we go. The 9 contestants. :)

2) By Kid

I am really appreciate it. Seriously! 

Aku masih lagi membaca dan menimbang tara setiap entry yang dihasilkan. Insya-Allah, jika masih diberikan kesempatan, keputusan entry yang bertuah akan dikeluarkan minggu hadapan. Okeh? :)

Dikesempatan ini juga, aku ingin benar memohon maaf atas tiap salah silap keterlanjuran kata dan bahasa dalam mana-mana entry yang aku hasilkan. Andaikata ada mana-mana sahabat yang tersinggung atau terasa hati, dan masih menyimpan di dalam satu sudut lubuk hati yang paling dalam, tolong maafkan aku. Halalkan makan dan minum (jika ada) dan ampun jika ada kekasaran gurauan yang disengajakan mahupun tidak.

Aku mohon doa dari kalian, agar dapat sama-sama mendoakan perjalanan terakhir kandungan ini semoga semuanya selamat, sejahtera dan baik-baik belaka. Insya-Allah.

UPDATE 21 NOVEMBER 2011 : 

Afni tweet kat Twitter dan memberitahu yang beliau nak sangat join contest aku ini. Memandangkan ini adalah contest suka-suka, aku pon setuju aje untuk lepaskan entry beliau. Tak payahlah nak strict sangat ye dak? Aku bukan Beautifulnara ke apa. :D

10) By Afni.

Good luck to you guys. :)



Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

6 comments:

  1. insyaAllah semuanya akan selamat. saya doakan aisyah :)

    ReplyDelete
  2. nak join jugak!!sempat tak ni??tp tak pandai nak karang ayat puitis2 cam aishah..

    semoga semuanya selamat Aishah..aminnn

    ReplyDelete
  3. Dag dig dug..
    cewah perasaan macam nak terima award je :P

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikummmm...

    Aishah, i just khatam baca both of ur blog :)
    All d best for everything :)

    ReplyDelete
  5. kalau nak tau, lepas baca ur blog baru fasha start blogging kat kisahqaseh tu so mmg nak sgt2 masuk contest ni tapi x sempat nak nulis pjg2 sbb super duper bz lately.. blog pun lama x berupdet nih. akhirnya contest pun dah tutup ye :(

    ReplyDelete
  6. @Nad : Thanks Nad. :)

    @Rdna : Halaaaa. Kita baru baca komen awak ni. Camne? Masih nak join?

    @Kid : Hahahaha. Macam lagu dangdut pulak Kid ni. :D

    @Adlilatun : Thanks awak! :))

    @Sha : Alaaa Sha. Tak sempat nak join ye? :(

    ReplyDelete

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015